رساله مهدکودکپایان نامه مهدکودکپروژه مهدکودک

دانلود مجموعه ۲۰ نمونه نقشه اتوکدی مهدکودک به همراه (سایت پلان، برش، نما و پرسپکتیو)

دانلود مجموعه ۲۰ نمونه نقشه اتوکدی مهدکودک به همراه (سایت پلان، برش، نما و پرسپکتیو)

طراحی پلان مهدکودک من جمله مواردی به شمار می‌رود که طی دوره کاردانی و کارشناسی معماری از دانشجویان این رشته درخواست می‌شود. بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری معماردیلی، به ارائه مجموعه ۲۰ نمونه نقشه اتوکدی مهدکودک در قالب فایل اتوکدی می‌پردازیم.

دانلود مجموعه ۲۰ نمونه نقشه اتوکدی مهدکودک به همراه (سایت پلان، برش، نما و پرسپکتیو)

مهدکودک:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خلاقیت و تجربه ی بازی دو عنصر مهم در بنیان کودکی جامعه ایرانی است. بازی های سنتی شامل همکاری و مشارکت افراد با هم بوده که این امر در بازی های امروزه مفقود است. طراحی مهدکودک با توجه به عناصر معماری و ایجاد فضاهای بازی که کنجکاوی کودک را با خود ساختمان)کف، سقف و دیوارها (برانگیزد در کمتر مهدکودکی دیده می شود لذا هدف از طراحی این مجموعه رویکرد جدیدی در معماری داخلی مهدکودک ها و بالا بردن سطح خالقیت کودکان و روابط اجتماعی آنها با یکدیگر بوده است. در این مجموعه سعی شده با طراحی فضاهایی مانند شهر کودک تجربه ی فعالیت های مشترک را برای کودک مهیا کرد. همچنین با ایجاد دیوارهای مگنتی، دیوارهای ابر مانند و دیوارهای نقاشی خالقیت کودک را به اوج رساند. تعبیه فضاهای چند کاربره به کودک این امکان را می دهد تا خود آزادانه، فعالیت های خود را ابداع کند. فرآیند رشد کودک در سال های اولیه زندگی، متأثر از عوامل بسیاری است که نه تنها در برگیرنده روش های تربیت کودک و نحوه نگرش خانواده و اجتماع است، بلکه ویژگی های ساختاری فضای فعالیت کودک را نیز شامل می گردد. مهد کودک بعنوان نخستین مکانی که آموزش و پرورش انسان از آنجا آغاز می شود از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مجموعه ۲۰ نمونه پلان مهدکودک:

پلان مهدکودک یکی از مواردی است که طی دوره کارشناسی معماری از دانشجویان این رشته درخواست می‌شود. اما طراحی یک پلان مهدکودک، علاوه بر رعایت نکات فنی از طریق مطالعات مرتبط، تدوین برنامه فیزیکی مهدکودک و تحلیل نمونه موردی مهدکودک خارجی، نیازمند توجه بسیار به جنبه‌های روان‌شناختی نیز هست. همین امر سبب شده است که طراحی یک پلان مهدکودک استاندارد و منطبق بر نیازهای روحی و روانی کودکان، امری دشواری برای بسیاری از دانشجویان معماری تلقی گردد. به همین دلیل هم ترجیح تعداد کثیری از دانشجویان معماری، استفاده از یک پلان مهدکودک آماده و طراحی شده توسط سایر دانشجویان معماری و یا معماران مطرح به عنوان یک الگو طی روند طراحی یک پلان مهدکودک جدید است. امروزه مکانهایی که به قصد مهدکودک بنا شده اند، انگشت شماراند. به عقیده بسیاری از دانشمندان شخصیت انسان ها در هفت سال اول زندگی شکل می گیرد. بسیاری از کودکان این دوره را در مهد کودک سپری می کنند. معماری مهدکودک بوسله عناصرش از جمله فرم معماری، رنگ، بافت،نور و غیره می تواند تأثیر بسزایی بر روان کودکان داشته باشد.در طراحی مهد کودک شناخت رفتار کودکان بسیار حائز اهمیت است. فضای مهدکودک باید با نوع فعالیت کودکان در گروه های سنی مختلف سازگار باشد. طراحی مهد کودک متناسب با شرایط کودکان از طریق به کارگیری ضوابط طراحی منطبق بر شرایط جسمی و روانی آنان امکان پذیر است.

اسکرین شات مجموعه ۲۰ نمونه پلان مهدکودک:

مجموعه ۲۰ نمونه پلان مهدکودک:

مجموعه ۲۰ نمونه پلان مهدکودک برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری دیسامگ در قالب فایل اتوکدی تهیه و تدوین شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود پلان مهدکودک پیش‌رو که در اصل مجموعه‌ای متشکل از ۲۰ نمونه پلان مهدکودک است، پکیج فوق‌العاده‌ای را در دست داشت که هریک از پلان‌های موجود در آن می‌توانند به عنوان یک پروژه معماری فوق‌العاده مورد استفاده قرار بگیرند.

مشخصات محصول:

  • نام محصول:دانلود مجموعه ۲۰ نمونه نقشه اتوکدی مهدکودک به همراه (سایت پلان، برش، نما و پرسپکتیو)
  • فرمت فایل:فایل اتوکد (سایت پلان، برش، نما و پرسپکتیو)
  • حجم فایل:75 مگابایت  

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود مجموعه ۲۰ نمونه نقشه اتوکدی مهدکودک به همراه (سایت پلان، برش، نما و پرسپکتیو)،دانلود مجموعه ۲۰ نمونه نقشه اتوکدی مهدکودک به همراه (سایت پلان، برش، نما و پرسپکتیو)،دانلود مجموعه ۲۰ نمونه نقشه اتوکدی مهدکودک به همراه (سایت پلان، برش، نما و پرسپکتیو)،دانلود مجموعه ۲۰ نمونه نقشه اتوکدی مهدکودک به همراه (سایت پلان، برش، نما و پرسپکتیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.