پایان نامه معماری استادیومپروژه معماری استادیوم

پروژه استادیوم فوتبال به همراه (نقشه اتوکد، فایل رویت، رندر، پوستر و PSD)

پروژه استادیوم فوتبال به همراه (نقشه اتوکد، فایل رویت، رندر، پوستر و PSD)1

پروژه کامل استادیوم فوتبال در زمره مواردی قرار دارد که تنها توسط برخی از دانشجویان معماری پرکار و توانا طراحی می‌گردد. بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری معماردیلی، به ارائه پروژه استادیوم فوتبال در قالب فایل اتوکدی، رویت، رندر، پوستر و PSD لایه باز (قابل ویرایش) می‌پردازیم.

پروژه استادیوم فوتبال به همراه (نقشه اتوکد، فایل رویت، رندر، پوستر و PSD)

استادیوم فوتبال:

پیشرفت های تکنولوژیک و تغییرات اقتصادی و اجتماعی دنیای امروز سبب بروز تغییراتی در شکل گیری معماری و نیازهای بشر گردیده، که می توان این تحولات را در استادیوم های ورزشی مشاهده کرد. استادیوم های مدرن، ساختارهای پیچیده و پیشرفته‌ای هستند که طیف وسیعی از تسهیلات را برای تماشاگران و مخاطبان به طور مساوی ارائه می دهند. اما این تساوی در همه ‌جای استادیوم ها به چشم نمی خورد (به عنوان مثال تفاوت جایگاه شخصی در گوشه زمین با شخصی دیگر در وسط ضلع مجاور زمین مسابقه، که این دو از لحاظ تسلط بر زمین و کیفیت بصری بسیار متفاوت هستند). این مسئله باعث می‌شود بسیاری از تماشاگران به دلیل عدم دید کافی به زمین مسابقه ابراز نارضایتی کنند. در استادیوم های امروزی ادراک تماشاگران از رویداد شکل گرفته فقط در یک زاویه اتفاق افتاده و خاطره شکل گرفته با یک زمینه ثابت خواهد بود.

پروژه استادیوم فوتبال:

در همین راستا استادیوم فوتبال جایگاه ویژه‌ای در زندگی امروز و تمدن بشری دارد و نیاز آن برای تمام جوامع بنحوی احساس می‌شود.براین اساس در طراحی یک استادیوم فوتبال لازم است غیر از مسائل فنی (از جمله سازه) که در شکل گیری فرم و طرح استادیوم تأثیرات اساسی دارند، به مسائل دیگری مانند ارزش‌های اجتماعی و اقتصادی استادیوم نیز پرداخته شود. در این راستا با بررسی بیش از 22 استادیوم مهم فوتبال در دنیا، اقدام به شناخت روش‌های برخورد و راه‌های ارائه شده توسط معماران پرداخته شد. انتخاب یک شیوه بتنهایی نمی‌تواند در مسیر طراحی موثر و مفید باشد و مطالعه آن به شکل یک کلیت در رسیدن به طرح مطلوب کارسازتر خواهد بود بررسی‌های انجام شده اجباراً محدود به تصاویر و اطلاعاتی است که از استادیوم‌های مورد نظر بدست آمده است.

توضیحات تکمیلی:

پروژه استادیوم پیش‌رو در زمینی با مساحت تقریبی ۸۶۰۰۰ متر مربع طراحی شده است. سایت مجموعه متشکل از فضاهایی نظیر دو استادیوم ورزش فوتبال با مساحت‌های تقریبی ۷۹۰۰۰ و ۱۸۰۰۰مترمربع در پنج سطح، ساحتمان اداری با مساحت ۸۹۰ متررمربع و همچنین ساختمان اقامتی با مساحت ۶۳۵ مترمربع است. ورودی اصلی مجموعه در ضلع شمال شرقی واقع شده است به طوریکه دسترسی مستقیم به ساختمان استادیوم فوتبال دارد. ساختمان اداری و اقامتی موجود درسایت نیز به صورت یک طبقه طراحی شده‌اند و در ضلع شرقی با دسترسی مجزا از خیابان اصلی قرار گرفته‌اند. در این پروژه جهت رفاه تماشاگران و تسهیل در عبورومرور دو پارکینگ بزرگ با مساحت ۵۰۰۰ مترمربع در ضلع جنوب شرقی سایت درنظر گرفته شده است.

اسکرین شات پلان پروژه استادیوم فوتبال:

مدارک فنی و مستندات پروژه معماری استادیوم فوتبال:

فایل اتوکدی (Autocad)

فایل رویت (Revit)

۱۵ رندر باکیفیت (JPG)

پوستر حرفه‌ای (JPG)

فایل PSD لایه باز (قابل ویرایش)

پلان‌های ترسیمی پروژه کامل استادیوم فوتبال:

سایت پلان

پلان استادیوم

سالن۱

سالن ۲

پلان اداری

پلان اقامتی

نمای شمالی

نمای جنوبی

نمای شرقی

نمای غربی

برش A-A

برش B-B

برش C-C

فضاهای ترسیمی پروژه کامل استادیوم فوتبال:

سالن۱:

حراست

رختکن داوران

رختکن بازیکنان

سالن ۲:

حراست

رختکن داوران

رختکن بازیکنان

اداری:

نگهبانی

اتاق مربی

مدیریت

اداری

نمازخانه

آبدارخانه

سرویس بهداشتی

اتاق جلسات

اقامتی:

اتاق مسئول

اتاق‌های استراحت بازیکنان

پروژه کامل استادیوم فوتبال برای نخستین بار و طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری معماردیلی و در قالب فایل اتوکدی، رویت، رندر، پوستر و PSD لایه باز (قابل ویرایش) طراحی شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود پروژه استادیوم فوتبال زیر، یکی از بهترین انواع پروژه معماری استادیوم فوتبال را در دست خواهید داشت که می‌تواند به عنوان یک راهنما جهت طراحی یک پروژه استادیوم فوتبال دیگر نیز کاربردی باشد.

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه استادیوم فوتبال به همراه (نقشه اتوکد، فایل رویت، رندر، پوستر و PSD)
  • فرمت فایل: (نقشه اتوکد، فایل رویت، رندر، پوستر و PSD)
  • حجم فایل:55 مگابایت  
قیمت قبلی: 300000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پروژه استادیوم فوتبال به همراه (نقشه اتوکد، فایل رویت، رندر، پوستر و PSD)،پروژه استادیوم فوتبال به همراه (نقشه اتوکد، فایل رویت، رندر، پوستر و PSD)،پروژه استادیوم فوتبال به همراه (نقشه اتوکد، فایل رویت، رندر، پوستر و PSD)،پروژه استادیوم فوتبال به همراه (نقشه اتوکد، فایل رویت، رندر، پوستر و PSD)،پروژه استادیوم فوتبال به همراه (نقشه اتوکد، فایل رویت، رندر، پوستر و PSD)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.