پایان نامه معماری استادیومپروژه معماری استادیوم

پروژه معماری استادیوم فوتبال به همراه (نقشه اتوکدی، رندرها، پوستر و PSD)

پروژه معماری استادیوم فوتبال به همراه (نقشه اتوکدی، رندرها، پوستر و PSD)2

پروژه کامل استادیوم فوتبال را می‌توان یکی دیگر از مواردی به شمار آورد که توسط دانشجویان معماری طی مقطع کارشناسی معماری طراحی می‌گردد. بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری معماردیلی، به ارائه پروژه معماری استادیوم فوتبال در قالب فایل اتوکدی، رندر، پوستر و PSD لایه باز (قابل ویرایش) می‌پردازیم.

پروژه معماری استادیوم فوتبال به همراه (نقشه اتوکدی، رندرها، پوستر و PSD)

استادیوم فوتبال:

ورزشگاه یا استادیوم محل برگزاری رویدادهای ورزشی، کنسرت‌ها یا دیگر برنامه‌های نمایشی است. ورزشگاه‌ها از یک محوطه اصلی یا زمین بازی، که پیرامون آن محل‌های قرار دارد که تماشاگران یا بینندگان برنامه به‌طور ایستاده یا نشسته قادر خواهند بود آن مراسم را تماشا کنند. استادیوم های فوتبال، زیر ساخت‌های اصلی این رشته ورزشی پرطرفدار است. رعایت استانداردهای لازم در این اماکن ازجنبه های مختلفی همچون ایمنی، بالا بردن کیفیت مسابقات، جلب تماشگر بیشتر به ورزشگاه، دریافت مجوز میزبانی مسابقات در سطوح بین المللی و غیره، حائز اهمیت است . حضور تماشاگران در رویدادهای ورزشی سبب تولید درآمد اقتصادی بالایی می شود و از عواملی که تاثیر بسزایی در حضور تماشاگران دارد کیفیت خدمات مجموعه ی ورزشی است.

پروژه معماری استادیوم فوتبال:

با شناخت و آگاهی مردم به امر ورزش هر روز به کسانی که به ورزش روی می آورند افزوده خواهد شد. پس مسلما در آینده نیاز انسان به فضاهای ورزشی بیشتر خواهد شد. در طراحی این مجموعه ورزشی به مشخصات معماری منحصر به فرد شهر آمل توجه ویژه ای شده است و با توجه به اهمیت هویت معماری بومی آمل در طراحی این استادیوم با بررسی موضوعی در مشخصه های بومی آمل طراحی این مجموعه کاملا بومی بوده و تمامی شاخصه های معماری از قبیل : اقلیم ، فرهنگ ، اقتصاد و تعاملات اجتماعی و ویژگی های کالبدی بومی را شامل می شود.

توضیحات تکمیلی:

پروژه معماری استادیوم فوتبال با مساحت تقریبی ۸۴۰۰۰ متر مربع در چهار سطح طراحی شده است. فرم ساختمان استادیوم از ترکیب هندسه مستطیلی زمین ورزشی و یک حجم بیضی شکل که فرم کلی ساختمان را تشکیل می‌دهد شکل گرفته است. از جمله نکات قابل توجه در طراحی این مجموعه استفاده ازسازه چادری به عنوان سایبان بخش جایگاه تماشاچیان است. مجموعه دارای چهار ورودی اصلی است که درکنج‌ها جانمایی شده‌اند و افراد را به سمت جایگاهشان هدایت می‌نماید.

اسکرین شات پلان پروژه معماری استادیوم فوتبال:

مدارک فنی و مستندات پروژه کامل استادیوم فوتبال:

فایل اتوکدی (Autocad)

۷ رندر باکیفیت (JPG)

پوستر حرفه‌ای (JPG)

فایل PSD لایه باز (قابل ویرایش)

پلان‌های ترسیمی پروژه استادیوم فوتبال:

پلان سطح۱

پلان سطح۲

پلان سطح۳

پلان سطح ۴

نمای شمالی

نمای جنوبی

برش A-A

برش B-B

فضاهای ترسیمی پروژه استادیوم فوتبال:

زمین ورزشی

جایگاه تماشاگران

پروژه کامل استادیوم فوتبال برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری معماردیلی و در قالب فایل اتوکدی، رندر، پوستر و PSD لایه باز (قابل ویرایش) طراحی شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود پروژه کامل استادیوم فوتبال زیر، یکی از بهترین انواع پروژه استادیوم فوتبال را در دست خواهید داشت که می‌تواند به منظور طراحی یک پروژه معماری فوتبال دیگر نیز کاربردی باشد.

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه معماری استادیوم فوتبال به همراه (نقشه اتوکدی، رندرها، پوستر و PSD)
  • فرمت فایل: (نقشه اتوکدی، رندرها، پوستر و PSD)
  • حجم فایل:55 مگابایت  
قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پروژه معماری استادیوم فوتبال به همراه (نقشه اتوکدی، رندرها، پوستر و PSD)،پروژه معماری استادیوم فوتبال به همراه (نقشه اتوکدی، رندرها، پوستر و PSD)،پروژه معماری استادیوم فوتبال به همراه (نقشه اتوکدی، رندرها، پوستر و PSD)،پروژه معماری استادیوم فوتبال به همراه (نقشه اتوکدی، رندرها، پوستر و PSD)،پروژه معماری استادیوم فوتبال به همراه (نقشه اتوکدی، رندرها، پوستر و PSD)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.