پایان نامه معماری هنرستانپروژه معماری هنرستان

پروژه کامل هنرستان به همراه (نقشه اتوکدی،3dmax، رندر، PSD و پوستر)

پروژه کامل هنرستان به همراه (نقشه اتوکدی،3dmax، رندر، PSD و پوستر)

پروژه کامل هنرستان یکی از مهم‌ترین مواردی است که از سوی اساتید به عنوان موضوع پروژه دانشجویی انتخاب می‌شود. بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری معماردیلی، به ارائه پروژه کامل هنرستان در قالب فایل اتوکدی، تری دی مکس، رندر، پوستر و PSD لایه‌باز (قابل ویرایش) می‌پردازیم.

پروژه کامل هنرستان به همراه (نقشه اتوکدی،3dmax، رندر، PSD و پوستر)

هنرستان:

از دیرباز نقش مهم بالا بودن سواد معماران در طراحی‌های معمارانه طی دهه آینده موضوعی انکارناپذیر بوده و محصولات خوب معماری از کلاس‌های سطح بالا به دست می‌آید. ظاهر و درون شهرهای آینده به مناسب بودن فضاهای آموزش ارتباط دارد. اغلب نبودن فضاهای مناسب آموزشی هم از جهت استانداردهای فضایی و از جهت نداشتن برنامه ریزی آموزشی در فضاهای علمی و تداخل عملکردی در برنامه‌های عملی باعث افت کیفیت و جایگزین شدن روشهای کم کیفیت آموزشی به جای روشهای نوین در تدریس شده است. آنچه که باعث ایجاد تفاوت در طراحی یک دبیرستان با هنرستان می‌شود نوع عملکرد آن و فضاهای مورد نیاز و خاص‌تر در هنرستان‌ها است، نبودن فضاهای کافی برای آتلیه‌ها، نبودن استاندارد‌های مورد نیاز و جایگزینی طراحی کامپیوتری به جای استفاده از روشهای اصولی‌تر ایرادی است که به کار طراحان در بازار کار وارد خواهد شد لذا ایجاد فضایی کاملا متناسب با معماری روز دنیا و توجه به روشهای اصولی در تدریس و پرداختن به اصول معماری ایرانی مرا بر آن داشت تا فضایی که کاملا موجه و درخور پیشینه معماری ایرانی باشد را طراحی کنم.

پروژه کامل هنرستان:

مدارسی تحت عنوان هنرستان ساخته می شود که نه تنها طراحی آن با ساختمانهای مدارس معمولی و ادارات فرقی نمی کند بلکه کمبودهای فضای آموزشی دراینگونه مدارس احساس می شود.همچنین هنرستانهای کنونی بیشتر تحت عنوان مدارس فنی وحرفه ای شامل رشته هایی غیر از هنر نیز می باشند(کامپیوتر،صنایع،مکانیک،عمران)که روح هنری بودن را از فضای هنرستان می کاهند.

هدف از این پروژه طراحی فضای آموزشی مناسب برای پرورش استعدادهای هنرجویانی است که محیطی امن وهنری باشدتا آنچه در بالقوه دارند به فعل برسانند به این منظور در این مجتمع به فضاهایی مانند:کتابخانه،آمفی تئاتر،گالری،آتلیه،سالن اجتماعات،سالن ورزشی،کارگاههاو…نیاز است.برای طراحی این مجتمع بکارگیری اصول و معیارهای طراحی فضای آموزشی لازم است.در کنار آن بایدبه جنبه هنری بودن فضا توجه شود.

پروژه کامل هنرستان پیش‌رو، توسط تیم تخصصی طراحی فروشگاه معماری معماردیلی و با الهام از مکتب باوهاوس طراحی شده است. همین امر سبب شده است که در این پروژه معماری هنرستان، شاهد وجود دو ساختمانی مجزایی باشیم که با دو کاربری مختلف اداری و آموزشی، از طریق المانی پل‌مانند به یکدیگر متصل شده و ارتباطشان با یکدیگر را حفظ کرده‌اند. این پروژه کامل هنرستان، با دارا بودن با زیربنایی معادل ۱۰۰۰ متر که شامل ۱۴ کلاس تئوری و کارگاهی نیز هست، در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر طراحی شده است.

جدول مشخصات فنی پروژه کامل هنرستان:

اسکرین‌شات پلان پروژه معماری هنرستان:

موضوعات و مستندات پروژه کامل هنرستان:

فایل اتوکدی

فایل تری دی مکس

۶ رندر باکیفیت

پوستر حرفه‌ای

فایل PSD لایه‌باز (قابل ویرایش)

پروژه کامل هنرستان پیش‌رو، برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری معماردیلی و در قالب فایل اتوکدی، تری دی مکس، رندر، پوستر و PSD لایه‌باز (قابل ویرایش) تهیه و تدوین شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود فوری این پروژه معماری، یکی از بهترین انواع پروژه کامل هنرستان را در دست خواهید داشت که می‌تواند به عنوان یک الگو جهت طراحی یک پروژه کامل هنرستان دیگر نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه کامل هنرستان به همراه (نقشه اتوکدی،3dmax، رندر، PSD و پوستر)
  • فرمت فایل:(نقشه اتوکدی،3dmax،رندر،PSD و پوستر)
  • حجم فایل:65 مگابایت  
قیمت قبلی: 140000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پروژه کامل هنرستان به همراه (نقشه اتوکدی،3dmax، رندر، PSD و پوستر)،پروژه کامل هنرستان به همراه (نقشه اتوکدی،3dmax، رندر، PSD و پوستر)،پروژه کامل هنرستان به همراه (نقشه اتوکدی،3dmax، رندر، PSD و پوستر)،پروژه کامل هنرستان به همراه (نقشه اتوکدی،3dmax، رندر، PSD و پوستر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.