پروژه معماری هنرستانپایان نامه معماری هنرستان

پروژه هنرستان به همراه (نقشه اتوکدی، 3dmax، رندر، پوستر و PSD)

پروژه هنرستان به همراه (نقشه اتوکدی، 3dmax، رندر، پوستر و PSD)

پروژه کامل هنرستان من جمله مواردی است که مکررا توسط اساتید به عنوان پروژه معماری بر دانشجویان این رشته تکلیف می‌شود. بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری معماردیلی به ارائه پروژه هنرستان در قالب فایل اتوکدی، تری دی مکس، رندر، پوستر و PSD لایه‌باز می‌پردازیم.

پروژه هنرستان به همراه (نقشه اتوکدی، 3dmax، رندر، پوستر و PSD)

هنرستان:

امروزه شیوه‌های مختلفی در مدارس سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیوه‌هایی که تا کنون در بسیاری از کشورها و از جمله ایران متداول بوده است، به زعم صاحب‌نظران و نظریه‌پردازان یادگیری، مناسب نیست و باید مورد بازنگری قرار گیرد. در مقابل شیوه‌های متداول آموزشی، شیوه‌های نوین آموزشی قرار دارد که به دلیل داشتن برخی ویژگی‌ها سبب ارتقای کیفیت یادگیری و آموزش دانش‌آموزان می‌گردد. از سوی دیگر مدارس امروزی در ایران پاسخ‌گوی نیازهای شیوه‌های نوین آموزشی نیست. معماری این مدارس به گونه‌ای است که تنها قابلیت تأمین نیازهای شیوه‌های متداول را – هرچند به طور ناقص- دارد. بنابراین استفاده از شیوه‌های نوین آموزشی در مدارس، محیط کالبدی جدیدی را نیز مطالبه می‌کند.

پروژه هنرستان:

پروژه کامل هنرستان من جمله مواردی است که مکررا توسط اساتید به عنوان پروژه معماری بر دانشجویان این رشته تکلیف می‌شود. این در حالی است که طراحی یک پروژه هنرستان در درجه نخست نیازمند تدوین یک برنامه فیزیکی در عین مطالعه چندین تحلیل نمونه موردی هنرستان خارجی و ایرانی است. همین امر سبب می‌شود که طراحی یک پروژه معماری هنرستان دشواری‌های بسیاری را به همراه داشته باشد. بنابرین امروزه بسیاری از دانشجویان معماری، الگوگیری از یک پروژه کامل هنرستان را روش مناسب‌تری جهت طراحی یک پروژه هنرستان جدید می‌دانند.

توضیحات تکمیلی:

هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای در ایران از جمله مدارسی هستند که در آنها آموزشی عملی در کنار آموزش نظری، حائز اهمیت است. به همین دلیل استفاده از شیوه‌های نوین آموزشی در این گونه مدارس نیز اهمیت می‌یابد. این پژوهش به دنبال آن است که پس از بررسی ضرورت تغییر شیوه‌های متداول آموزشی و به تبع آن تغییر مدارس متداول، ویژگی‌های کمی و کیفی محیط کالبدی مدارس در ارتباط با شیوه‌های نوین آموزشی را ارائه دهد. برای رسیدن به این مقصود، اطلاعات مختلف از طریق مطالعات کتابخانه‌ای، گردآوری شده، و سپس اطلاعات مورد نظر تحت تحلیل کیفی قرار می‌گیرد. در انتها نیز دستورالعمل‌های اجرایی مربوط به نحوه‌ی انجام طراحی ارائه خواهد شد.

اسکرین شات پلان پروژه کامل هنرستان:

مدارک فنی و مستندات پروژه هنرستان:

فایل اتوکدی

فایل تری دی مکس

فایل رویت

۲۳ رندر باکیفیت

پوستر حرفه‌ای

فایل PSD لایه‌باز (قابل ویرایش)

پلان‌های ترسیمی پروژه کامل هنرستان:

آنالیز سایت پلان

پلان طبقه همکف

پلان طبقه اول

پلان سرایداری

پلان بوفه

نگهبانی

نمای شرقی

نمای غربی

نمای شمالی

نمای جنوبی

برش A – A

برش B – B

برش D – D

برش C – C

فضاهای ترسیمی پروژه کامل هنرستان:

سایت پلان

نگهبانی

سرایداری

بوفه

پلان طبقه همکف:

آتلیه

کلاس

سایت

بایگانی

آبدارخانه

استراحتگاه معلمین

سرویس بهداشتی

مدیریت

مشاوره

اتاق بهداشت

اتاق معاونت

اتاق عکس

پلان طبقه اول:

کتابخانه

نمازخانه

آمفی تئاتر

سن

پلان سرایداری

اتاق خواب

حمام

توالت

نشیمن

آشپزخانه

پروژه کامل هنرستان برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری معماردیلی و در قالب فایل اتوکدی، تری دی مکس، رندر، پوستر و PSD لایه‌باز تهیه و تدوین شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود پروژه هنرستان پیش‌رو، یکی از بهترین انواع پروژه معماری با موضوع هنرستان را در دست خواهید داشت که می‌تواند در نقش یک الگو جهت طراحی یک پروژه معماری هنرستان جدید نیز ظاهر شود.

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه هنرستان به همراه (نقشه اتوکدی، 3dmax، رندر، پوستر و PSD)
  • فرمت فایل:(نقشه اتوکدی، 3dmax، رندر، پوستر و PSD)
  • حجم فایل:65 مگابایت  
قیمت قبلی: 140000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پروژه هنرستان به همراه (نقشه اتوکدی، 3dmax، رندر، پوستر و PSD)،پروژه هنرستان به همراه (نقشه اتوکدی، 3dmax، رندر، پوستر و PSD)،پروژه هنرستان به همراه (نقشه اتوکدی، 3dmax، رندر، پوستر و PSD)،پروژه هنرستان به همراه (نقشه اتوکدی، 3dmax، رندر، پوستر و PSD)،پروژه هنرستان به همراه (نقشه اتوکدی، 3dmax، رندر، پوستر و PSD)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.