پایان نامه معماری هنرستانپروژه معماری هنرستان

پروژه مدرسه هنر به همراه (نقشه اتوکدی، تری دی اتوکد، رندر، پوستر و PSD )

پروژه مدرسه هنر به همراه (نقشه اتوکدی، تری دی اتوکد، رندر، پوستر و PSD )

پروژه مدرسه هنر یکی دیگر از گزینه‌هایی است که توسط اساتید بر عهده دانشجویان مقطع کارشناسی معماری گذاشته می‌شود. بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری معماردیلی، به ارائه پروژه کامل مدرسه هنر در قالب فایل اتوکدی، تری دی مکس، رندر، پوستر و PSD لایه باز (قابل ویرایش) می‌پردازیم.

مدرسه هنر:

یکی از مهم ترین بخش های مهم زندگی هر انسان آموزش می‌باشد. آموزش آکادمیک نقش بسیار مهمی در رشد فرهنگی، اقتصادی و علمی جامعه دارد. در میان رشته های علمی، معماری یکی از معدود رشته‌هایی است که هم علمی و هم عملی می‌باشد. امروزه دانشگاه در مقیاس کلان و دانشکده در مقیاس خرد جایگاه مدارس و هنرستان‌ها را در چنین رشته هایی گرفته است. «مدرسه معماری در ایران، سرزمینی که در آن مهارت و معرفت، فن و فتوت، معماری و حکمت جدایی ناپذیر بودند، امروز به آموزش کدام معماری بپردازد؟ و آیا امروز چیزی به نام معماری که ارزش آموزش دادن داشته باشد، وجود دارد؟

پروژه کامل مدرسه هنر:

آنچه که طراحی مدرسه یا دبیرستان را از هنرستان هنر و معماری متمایز می‌کند نوع کاربری آن و فضاهای تخصصی درمدرسه هنراست، نداشتن کلاس‌هایی مثل آتلیه، نبودن استانداردهای مورد نیاز و استفاده از طراحی کامپیوتری به جای استفاده از روش‌های اصولی معضلی است که به کار طراحان در بازار کار وارد خواهد شد. ماهیت فضاهای آموزشی، نیازمند الگویی خاص برای عملکرد مناسب و ایجاد بازخورد کافی درمیان فضاها می‌باشد. ارائه سرمشقی مناسب جهت ساماندهی فضایی هنرستان معماری برای بالابردن سطح مهارت و تربیت کارآموزانی با تخصص-های لازم و تبدیل نیروهای بالفعل به بالقوه گامی بزرگ در جهت رشد علمی، فرهنگی، اقتصادی و صنعتی می‌باشد. هندسه یکی از بنیان های هنر و معماری سنتی ایران است ،استفاده از ترسیمات هندسی در هنر و معماری ایران سابقه ای طولانی دارد.

توضیحات تکمیلی:

پروژه مدرسه هنر در زمینی به مساحت ۱۸۷۰۰ مترمربع و مساحت زیربنای طبقات ۳۲۰۰ مترمربع به صورت یک طبقه روی همکف طراحی شده است. فرم بنا از ترکیب خطوط نرم و و شکسته شکل گرفته است. ورودی اصلی بنا در ضلع جنوبی و ورودی فرعی در ضلع شمالی سایت جانمایی شده و راه دسترسی به سایر فضاها از طریق فضای مرکزی بیضی شکل میسرشده است. در طبقه همکف مدرسه فضاهایی نظیر بخش اداری، کارگاه‌ها، آتلیه‌ها و همچنین سالن آمفی تئاترو… و در طبقه اول نیز کلاس‌های تئوری، کتابخانه، سلف و… سازماندهی شده‌اند. جانمایی تمام فضاها به گونه‌ای شکل گرفته است که از نورطبیعی و چشم انداز مطلوب بهره‌مند می‌شوند.

اسکرین شات پلان پروژه کامل مدرسه هنر:

مدارک فنی و مستندات پروژه معماری مدرسه هنر:

فایل اتوکدی (DWG)

فایل تری دی مکس (۳Ds Max)

۱۲رندر باکیفیت (JPG)

پوستر حرفه‌ای (JPG)

فایل PSD لایه باز (قابل ویرایش)

پلان‌های ترسیمی پروژه مدرسه هنر:

پلان طبقه همکف

پلان طبقه اول

پلان اکس بندی

تیر ریزی

جزییات سازه دوچرخه

جزیات رینگ کششی

جزییات رینگ فشاری به ستون

جزییات اتصال رینگ فشاری به کششی

جزیات اتصال کابل معلق

جزییات اتصال رینگ فشاری به کششی

فضاهای ترسیمی پروژه مدرسه هنر:

طبقه همکف:

ورودی

لابی

فروشگاه لوازم هنری

انبار

دفتر ثبت نام و بایگانی

آبدار خانه

اتاق نظافت

سرویس بهداشتی

اتاق مدیر و معاونان

اتاق استراحت مربیان

استراحت

اطلاعات

کارگاه فلز

اتاق مسئول کار گاه فلز

کار گاه چوب

اتاق مسئول کار گاه چوب

روشویی

اتاق مسئول کار گاه مصالح

کارگاه مصالح

ورودی نمازخانه

نمازخانه

کفشداری

آتلیه معماری

کارگاه ماکت سازی

دفتر خدماتی

باغ دانش اموزی

بوفه آمفی تئاتر

اتاق پروژکسیون

فضای نشیمن

سن

خروجی اضطراری

اتاق گریم

اتاق استراحت

اتاق سخن رانان

گالری

پارکینگ

زمین ورزشی

طبقه اول:

سایت کامپیوتر

اتاق معاون

سرویس بهداشتی

دبیرخانه

واحد سمعی بصری

هسته علمی

کلاس

رستوران

کافی شاپ

اتاق مشاور

انبار مخصوص

ورودی کارگاه سفال گری

کارگاه سفال گری

ورودی کارگاه عکاسی

کارگاه عکاسی

کلاس تئوری

اتاق چاپ

اتاق تاریک

اتاق ظهور

اتاق فیلم گذاری

سالن انتظار پل ارتباطی

کتابخانه

ورودی پیشخان

مخزن بسته کتاب

بخش مرجع

سالن مطالعه

پروژه مدرسه هنر برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری معماردیلی و در قالب فایل اتوکدی، تری دی اتوکد، رندر، پوستر و PSD لایه باز (قابل ویرایش) تهیه شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود پروژه کامل مدرسه هنر پیش رو، یکی از بهترین نمونه‌های پروژه معماری مدرسه هنر را در اختیار خواهید گرفت که می‌تواند به عنوان یک الگو جهت طراحی یک پروژه کامل مدرسه هنر جدید نیز مورد استفاده و بهره‌برداری قرار بگیرد.

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه مدرسه هنر به همراه (نقشه اتوکدی، تری دی اتوکد، رندر، پوستر و PSD )
  • فرمت فایل:(نقشه اتوکدی، تری دی اتوکد، رندر، پوستر و PSD )
  • حجم فایل:65 مگابایت  
قیمت قبلی: 100000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پروژه مدرسه هنر به همراه (نقشه اتوکدی، تری دی اتوکد، رندر، پوستر و PSD )،پروژه مدرسه هنر به همراه (نقشه اتوکدی، تری دی اتوکد، رندر، پوستر و PSD )،پروژه مدرسه هنر به همراه (نقشه اتوکدی، تری دی اتوکد، رندر، پوستر و PSD )،پروژه مدرسه هنر به همراه (نقشه اتوکدی، تری دی اتوکد، رندر، پوستر و PSD )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.