پروژه ویلاپایان نامه ویلا

پروژه کامل ویلا ساحلی به همراه (نقشه اتوکدی، 3dmax، رندر،‌ پوستر و PSD)

پروژه کامل ویلا ساحلی به همراه (نقشه اتوکدی، 3dmax، رندر،‌ پوستر و PSD)

 

پروژه ویلا ساحلی در زمره مواردی قرار دارد که به عنوان پروژه طرح نهایی معماری یا طرح ۵ معماری انتخاب بر عهده دانشجویان گذاشته می‌شود. بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری معماردیلی، به ارائه پروژه کامل ویلا ساحلی در قالب فایل اتوکدی، تری دی مکس، رندر، پوستر و PSD لایه باز می‌پردازیم.

پروژه کامل ویلا ساحلی به همراه (نقشه اتوکدی، 3dmax، رندر،‌ پوستر و PSD)

ویلا ساحلی:

ویلاها که نخستین بار و در روم باستان به عنوان اقامتگاه‌‌های مجلل تفریحی اشراف ساخته می‌شدند پس از قرن‌ها مجددا رواج پیدا کردند. امروزه شاهد ساخت انواع ویلاها در ابعاد و اندازه‌های مختلفی در حومه بسیاری از شهرها هستیم که خبر از محبوبیت فراگیر آنها می‌دهد. ویلاهای ساحلی یکی دیگر از انواع ویلاها هستند که طراحی آنها با در نظر گرفتن شرایط به خصوص محیط پیرامون صورت می‌گیرد. به گونه‌ای که در طراحی یک ویلا ساحلی، عموما شاهد تراس یا ایوانی رو به ساحل با پنجره‌هایی سرتاسری هستیم که روند ورود جریان هوا را به درون خانه تسهیل می‌کنند. وجود امکاناتی نظیر استخر روباز و باغ و باغچه، من جمله کلیدی‌ترین ویژگی‌های ویلاهای امروزی است.

پروژه کامل ویلا ساحلی:

پروژه ویلا ساحلی در زمره مواردی قرار دارد که در مقایسه با سایر نمونه‌های پروژه معماری مسکونی، کمتر به عنوان پروژه طرح نهایی معماری یا طرح ۵ معماری انتخاب شده و بر عهده دانشجویان این رشته گذاشته می‌شود. با اینکه طراحی یک پروژه ویلا ساحلی به خودی خود امری ساده است و در کم‌ترین زمان ممکن صورت می‌پذیرد، برخی از دانشجویان معماری همچنان ترجیح می‌دهند به منظور ارتقای کیفیت، پروژه معماری ویلا ساحلی خود را با الگوگیری از سایر نمونه‌ها انجام دهند. از این رو امروزه شاهد استفاده گسترده از نمونه‌های مختلف پروژه کامل ویلا ساحلی طراحی شده در سال‌های قبل توسط دانشجویان معماری به عنوان یک مرجع جهت طراحی پروژه ویلا ساحلی خود آنها هستیم.

توضیحات تکمیلی:

پروژه ویلا ساحلی در زمینی نزدیک به دریا طراحی شده است. ساختمان ویلا از شمال به دریا و از جنوب به تپه‌های جنگلی منتهی می‌شود که این امر موجب به وجود آمدن چشم انداز مطلوب شمالی- جنوبی برای فضاها شده است. ورودی اصلی ساختمان در ضلع شمالی واقع شده است و راه دسترسی به طبقات نیز توسط پله‌های داخلی شکل گرفته است. طبقات به صورت سوئیت‌های مجزا با تمامی امکانات به صورت اتاق‌های یک خوابه و دو خوابه با رعایت اصول معماری طراحی شده است. از نکات قابل توجه در طراحی این پروژه، جانمایی استخر رو باز در ضلع شرقی ویلا است.

اسکرین شات پلان پروژه کامل ویلا ساحلی:

مدارک فنی و مستندات پروژه معماری ویلا ساحلی:

فایل اتوکدی

فایل تری دی مکس

۱۸ رندر باکیفیت

پوستر حرفه‌ای

فایل PSD لایه باز (قابل ویرایش)

پلان‌های ترسیمی پروژه ویلا ساحلی:

پلان پارکینگ

پلان طبقه همکف

پلان طبقه اول

پلان طبقه دوم

پلان طبقه سوم

برش۱

برش ۲

نمای شمالی

نمای غربی

فضاهای ترسیمی پروژه ویلا ساحلی:

پارکینگ:

انبار

طبقه همکف:

اتاق خواب

حمام

سرویس بهداشتی

آشپزخانه

استخر روباز

طبقه اول:

اتاق خواب اصلی

اتاق خواب کودک

نشیمن

حمام

سرویس بهداشتی

طبقه دوم:

اتاق خواب اصلی

پذیرایی

نشیمن خصوصی

پروژه ویلا ساحلی برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری معماردیلی و در قالب فایل اتوکدی، تری دی مکس، رندر، پوستر و PSD لایه باز تهیه و تدوین شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود پروژه کامل ویلا ساحلی پیش رو یکی از بهترین نمونه‌های پروژه معماری ویلا را در دست خواهید داشت که می‌تواند به عنوان یک پروژه طرح نهایی ویلا نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه کامل ویلا ساحلی به همراه (نقشه اتوکدی، 3dmax، رندر،‌ پوستر و PSD)
  • فرمت فایل: (نقشه اتوکدی، 3dmax، رندر،‌ پوستر و PSD)
  • حجم فایل:75 مگابایت  
قیمت قبلی: 100000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پروژه کامل ویلا ساحلی به همراه (نقشه اتوکدی، 3dmax، رندر،‌ پوستر و PSD)،پروژه کامل ویلا ساحلی به همراه (نقشه اتوکدی، 3dmax، رندر،‌ پوستر و PSD)،پروژه کامل ویلا ساحلی به همراه (نقشه اتوکدی، 3dmax، رندر،‌ پوستر و PSD)،پروژه کامل ویلا ساحلی به همراه (نقشه اتوکدی، 3dmax، رندر،‌ پوستر و PSD)،پروژه کامل ویلا ساحلی به همراه (نقشه اتوکدی، 3dmax، رندر،‌ پوستر و PSD)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.