پایان نامه هتلپروژه هتل

مجموعه ۲۰ نمونه نقشه اتوکد هتل به همراه (برش، نما، پرسپکتیو)

مجموعه ۲۰ نمونه نقشه اتوکد هتل به همراه (برش، نما، پرسپکتیو)

هتل‌ها به عنوان مهم‌ترین مراکز اقامتی، نیازمند طراحی‌ ویژه‌ای هستند که پاسخگوی نیازهای خیلی عظیم مراجعه‌کنندگان باشد. بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری معماردیلی، به ارائه مجموعه ۲۰ نمونه پلان هتل شامل پلان هتل ۳ ستاره، پلان هتل ۴ ستاره و پلان هتل ۵ ستاره در قالب ۲۰ فایل اتوکدی می‌پردازیم.

هتل:

هتل یک مکان اقامتی است که کاربران از یک شهر و یا کشور دیگر در آنجا سکنی می گزینند. هر اثر معماری ، از لحاظ کیفیت ادراکی ، وابسته به زمینه تاریخی _ اجتماعی روزگار شکل گیری خویشتن است.به عبارت دیگر ، بسترهای اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی ، تاریخی و انسانی هر بنای معماری ، مبنای اصلی در شکل گیری آن به شمار می آید و مولفه هایی چون نیت مولف ، فرم اثر و رمزگان موجود در آن نیز ، توابعی از زمینه اولیه تولید اثر به شمار می روند.

طراحی هتل:

هتل‌ها به سبب تنوع در مراجعین، نیازمند طراحی خاصی هستند که توان پاسخگویی به اکثر نیازهای آنها را داشته باشند. لکن چنین امری در وهله اول، نیازمند طراحی پلان هتل استاندارد و خلاقانه‌ای است که تمامی امکانات مورد نیاز را در عین زیبایی و رعایت ضوابط، تامین نماید. این در حالیست که طراحی یک پلان هتل استاندارد، نیازمند مطالعه برنامه فیزیکی هتل و استانداردهای آن در کنار کسب تجربه بسیاری است که جز از طریق صرف زمان و انرژی بسیار ممکن نمی‌شود. لکن امروزه به سبب تعدد هتل‌ها، الگوگیری از پلان نمونه‌های برجسته هتل‌ به عنوان راه‌حلی جایگزین مطرح است و می‌تواند سبب صرفه‌جویی بسیاری در وقت و انرژی افراد شود.

اسکرین‌شات مجموعه ۲۰ نمونه پلان هتل:

محتویات مجموعه ۲۰ نمونه پلان هتل:

مجموعه ۲۰ نمونه پلان هتل پیش‌رو، شامل پلان هتل ۳ ستاره، پلان هتل ۴ ستاره و پلان هتل ۵ ستاره، برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری معماردیلی و در قالب ۲۰ فایل اتوکدی تهیه و تدوین شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود فوری این مجموعه استثنایی پلان هتل، ۲۰ نمونه پلان هتل را در دست خواهید داشت که هر کدام از آنها می‌توانند به عنوان یک پروژه دانشجویی فوق‌العاده مورد استفاده قرار بگیرند.

مشخصات محصول:

  • نام محصول: مجموعه ۲۰ نمونه نقشه اتوکد هتل به همراه (برش، نما، پرسپکتیو)
  • فرمت فایل: نقشه اتوکدی(برش، نما، پرسپکتیو)
  • حجم فایل:75 مگابایت  

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

مجموعه ۲۰ نمونه نقشه اتوکد هتل به همراه (برش، نما، پرسپکتیو)،مجموعه ۲۰ نمونه نقشه اتوکد هتل به همراه (برش، نما، پرسپکتیو)،مجموعه ۲۰ نمونه نقشه اتوکد هتل به همراه (برش، نما، پرسپکتیو)،مجموعه ۲۰ نمونه نقشه اتوکد هتل به همراه (برش، نما، پرسپکتیو)،مجموعه ۲۰ نمونه نقشه اتوکد هتل به همراه (برش، نما، پرسپکتیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.