پایان نامه دانشکده معماریپروژه دانشکده معماری

پروژه کامل دانشکده معماری به همراه (نقشه اتوکدی، رندر، پوستر و PSD لایه‌باز)

پروژه کامل دانشکده معماری به همراه (نقشه اتوکدی، رندر، پوستر و PSD لایه‌باز)

پروژه دانشکده معماری را می‌توان من جمله اهم موضوعاتی دانست که توسط اساتید معماری، به عنوان موضوع پروژه دانشجویی انتخاب می‌شود. بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری معماردیلی ، به ارائه پروژه کامل دانشکده معماری در قالب فایل اتوکدی، رندر، پوستر و PSD لایه‌باز (قابل ویرایش) می‌پردازیم.

پروژه کامل دانشکده معماری به همراه (نقشه اتوکدی، رندر، پوستر و PSD لایه‌باز)

دانشکده معماری:

دانشگاه‌ها در دنیای امروز و عصر متجدد بیشتر بعد آموزش را دنبال می‌کنند و بعد پژوهش با نگاهی کم‌رنگ و بعضاً مغفول دنبال می‌شود. فرآیند پژوهش بیشتر در قالب پروژه‌های کوچک و کم مقیاس تعریف می‌شود و ارتباط آموزش و پژوهش فاصله زیادی با هم دارند. بنابراین مسیرارتقاء و اصلاحات این آموزش‌ها بایستی از محور گسترش کمی تغییر وضعیت داده و موضوع تعمیق کیفی و افزایش اثربخشی آن به‌طور اساسی موردنظر قرار گیرد. دانشکده معماری به‌عنوان یک فضای عمومی باید بتواند به نیازهای دانشجویان به ‌صورت آکادمیک و فراتر آن به نحو مطلوب پاسخگو بوده و سطح مطلوبی ازکیفیت را برای آنان فراهم آورد. توجه به بعد تأثیرگذار فضا یعنی فضایی هدفمند در قالب امور پیوسته کارگاهی، پژوهشی و ساخت می‌تواند از ضروریات طراحی باشد.

پروژه کامل دانشکده معماری:

طراحی یک پروژه کامل دانشکده معماری به سبب اهمیت آن در تربیت معماران، نیازمند ملاحظات خاصی است با توجه به نقش مهم و بسزای آموزش و تربیت نسل آینده در کشور ما، طراحی و فراهم آوردن محیط مناسب در دانشکده ها که هرساله پذیرای تعداد زیادی از دانشجویان میباشند، حائز اهمیت ویژه ای میباشد.طبق رویکرد قابلیت محیط، محیط می تواند به عنوان قوانینی از قابلیت ها باشد که شرایط رفتارهای گوناگون وتجربیات زیبایی شناختی را برای بشر فراهم سازد. هدف رساله حاضر بررسی نظریه قابلیت محیط، شناسایی و تبیین این قابلیتها و چگونگی احراز آنها در روند برنامه ریزی و طراحی معماری دانشکده و در نهایت ایجاد راهکاری جهت فراهم نمودن محیطی مناسب و مساعد برای فعالیتهای آموزشی و پژوهشی در دانشکده هنر و معماری می باشد.

اسکرین‌شات پلان پروژه معماری دانشکده معماری:

پلان‌های ترسیمی پروژه کامل دانشکده معماری:

سایت پلان

پلان اندازه‌گذاری طبقه همکف

پلان اندازه‌گذاری طبقه اول

پلان مبلمان طبقه همکف

پلان مبلمان طبقه اول

برش A-A

برش B-B

برش C-C

نما

فضاهای ترسیمی پروژه معماری دانشکده معماری:

پلان طبقه همکف:

کارگاه سفالگری و مرمت

حراست

کارگاه مجسمه‌سازی و ماکت سازی

آبدارخانه

کلاس نقاشی، طراحی و آتلیه گرافیک

مدیر گروه

سرویس بهداشتی

چاپ و تکثیر

بخش اداری و دبیرخانه

اتاق منشی رئیس

اتاق جلسات

اتاق رئیس

امور دانشجویی

امور اداری

اتاق معاون

نمازخانه

اتاق اساتید

اتاق معاون آموزشی

بایگانی

امور آموزشی

اتاق جلسات گروه‌های آموزشی

گروه آموزشی

آمفی‌تئاتر

نمایشگاه

اتاق پروژکتور

پلان طبقه اول:

سایت کامپیوتر

کلاس تئوری

اتاق اساتید

کتابخانه

اتاق سمعی بصری

آتلیه عکاسی

آتلیه طراحی و نقشه‌کشی

لابی

پروژه معماری دانشکده معماری پیش‌رو، برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری معماردیلی و در قالب فایل اتوکدی، رندر، پوستر و PSD لایه‌باز (قابل ویرایش) تهیه و تدوین شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود پروژه کامل دانشکده معماری پیش‌رو، یکی از بهترین انواع پروژه معماری دانشکده معماری را در دست خواهید داشت که می‌تواند به عنوان یک الگو و منبع الهام فوق‌العاده جهت طراحی یک پروژه دانشکده معماری جدید نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

مشخصات محصول:

  • نام محصول:پروژه کامل دانشکده معماری به همراه (نقشه اتوکدی، رندر، پوستر و PSD لایه‌باز)
  • فرمت فایل:(نقشه اتوکدی، رندر، پوستر و PSD لایه‌باز)
  • حجم فایل:45 مگابایت  
قیمت قبلی: 140000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پروژه کامل دانشکده معماری به همراه (نقشه اتوکدی، رندر، پوستر و PSD لایه‌باز)،پروژه کامل دانشکده معماری به همراه (نقشه اتوکدی، رندر، پوستر و PSD لایه‌باز)،پروژه کامل دانشکده معماری به همراه (نقشه اتوکدی، رندر، پوستر و PSD لایه‌باز)،پروژه کامل دانشکده معماری به همراه (نقشه اتوکدی، رندر، پوستر و PSD لایه‌باز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.