پروژه دانشکده معماریپایان نامه دانشکده معماریرساله دانشکده معماری

پروژه کامل دانشکده هنر و معماری به همراه (نقشه اتوکدی، رندر، پوستر و رساله)

پروژه دانشکده معماری به همراه (نقشه اتوکدی، رندر، PSD و پوستر)

پروژه معماری دانشکده هنر و معماری را می‌توان یکی از دشوارترین پروژه‌های درخواستی از دانشجویان معماری به شمار آورد. بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری معماردیلی، به ارائه پروژه کامل دانشکده هنر و معماری در قالب فایل اتوکدی، رندر، پوستر و رساله می‌پردازیم.

پروژه کامل دانشکده هنر و معماری به همراه (نقشه اتوکدی، رندر، پوستر و رساله)

دانشکده هنر و معماری:

در دنیای امروز که علم و تکنولوژی با رشد و گسترش فراگیر خود، عامل مهم و اساسی در فرآیند رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جوامع به حساب می‌آیند، نهادها و نظام‌های آموزشی و پژوهشی اهمیت و نقش عظیمی را دارا می‌باشند. موضوع مهم تحقیقات در کشور ما، هنوز آن جایگاه شاخص خود را پیدا نکرده است؛ ارگان‌ها و نهادهای متفاوتی، هر یک بنا به سلیقه خود اموری را به صورت پراکنده و نامنسجم، انجام می‌دهند. دوباره کاریها و گاهی چند باره کاری‌ها و همینطور خلاء موضوعات و مباحث مهم و کاربردی، از آفت‌هایی است که دامنگیر پاره‌ای مؤسسات تحقیقاتی است. علاوه بر آن، عدم علاقه برخی از مسئولین و عدم انگیزش جامعه در امور تحقیقاتی موجب شده تا محصولاتی به بازار آید که نمی‌تواند رضایت جامعه را جلب نماید. البته در این آشفته بازار، خلاقیت‌ها و ابتکاراتی از سوی پاره‌ای محققین در امور مختلف به دست آمده ولی افق امیدبخشی در آن دیده نمی‌شود. شناخت و بررسی ساختار مراکز تحقیقاتی و پژوهشی می‌تواند ما را در تجدید ساختار و مهندسی مجدد آن یاری رساند.

پروژه کامل دانشکده هنر و معماری:

پروژه کامل دانشکده هنر و معماری یکی از نادرترین مورادی است که از سوی اساتید به عنوان پروژه معماری انتخاب می‌شود. لکن این امر با دشواری‌های بسیاری همراه است که فائق آمدن بر آنها، جز از طریق مطالعه گسترده و کسب تجربه بسیار، ناممکن به نظر می‌رسد. همه معماران به دلیل حضور در محیط‌های یادگیری و تجربه آن در طول زندگی خود، نگاهی ویژه و نشاًت گرفته از تجارب فردی خود در این محیط‌ها دارند. این الگوها می‌توانند نقاط شروعی باشند تا طراحان بتوانند برای توسعه ایده‌های خود از آن بهره جویند. توجه به بستر معماری و داده‌های طرح، از ابزار مولد اولیه معماران، در فرآیند معماری هستند و رویکرد اصلی طراحی را تعریف می‌کنند. این رویکرد به تجلی گسترده گزینه‌های طراحی منجر شده است و در نهایت و ارزیابی موفق تراز راه‌حل‌ها و طراحی‌های کامل‌تری را به دنبال دارد. در حال حاضر بی‌توجهی به بستر و اقلیم در بسیاری از طراحی‌ها در آموزش معماری در دانشگاه‌های امروز رایج است. مسئله اصلی در روند طراحی این محیط آموزشی برقراری محیطی مطلوب هم از لحاظ روانشناسی و هم از لحاظ اقلیمی می‌باشد.

موضوعات و مستندات پروژه کامل دانشکده هنر و معماری:

فایل اتوکدی

۸ رندر باکیفیت

۳ پوستر حرفه‌ای

رساله دانشکده هنر و معماری (۶۶ صفحه ورد)

اسکرین‌شات پلان پروژه کامل دانشکده هنر و معماری:

پلان‌های ترسیمی پروژه کامل دانشکده هنر و معماری:

سایت پلان

پلان مبلمان طبقه زیرزمین سالن چندمنظوره

پلان اندازه‌گذاری مبلمان زیرزمین سالن چندمنظوره

پلان مبلمان طبقه همکف سالن چندمنظوره

پلان اندازه‌گذاری طبقه زیرزمین سالن چندمنظوره

پلان مبلمان پارکینگ

پلان مبلمان طبقه زیرزمین

پلان اندازه‌گیری طبقه زیرزمین

پلان مبلمان طبقه اول

پلان اندازه‌گیری طبقه اول

پلان مبلمان طبقه دوم

پلان اندازه‌گیری طبقه دوم

پلان پشت بام

برش A-A

برش B-B

برش C-C

برش D-D

برش E-E

نمای غربی

نمای شرقی

نمای شمالی

نمای جنوبی

Wall Section (مقطع دیوار) یک

Wall Section (مقطع دیوار) دو

Wall Section (مقطع دیوار) سه

عناوین اصلی و سرفصل‌های رساله دانشکده هنر و معماری:

مقدمه

رشته معماری

نقاشی

طراحی گرافیک

عکاسی

چکیده طرح پیشنهادی

روش پژوهش

هدف پژوهش

نتیجه‌گیری

فصل اول:

معماری

آموزشگاه

فصل دوم:

اقلیم استان تهران

اقلیم شهر تهران

مکان یابی کالبدی

مطلوبیت فضای آموزشی

فصل سوم:

اصول و ضوابط طراحی فضاهای آموزشی

طراحی مدارس

استانداردهای موجود

برنامه فیزیکی

فصل چهارم:

الگوهای موجود

مدرسه باوهاوس

مرکز طراحی

مدرسه

دانشکده هنر مریلند

مدرسه هنر سنگاپور

روند طراحی

موزه کودکان هیوگو

فصل پنجم:

سایت پروژه

انتخاب متریال نما

نماسازی

انتخاب متریال کف

کف‌سازی

سازه

فصل ششم:

نقشه ها و تصاویر

منابع و ماخذ

پروژه کامل دانشکده هنر و معماری پیش‌رو، برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری معماردیلی و در قالب فایل اتوکدی، رندر، پوستر و رساله تهیه و تدوین شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود فوری این پروژه معماری، یکی از بهترین انواع پروژه کامل دانشکده هنر و معماری را در دست خواهید داشت که می‌تواند به عنوان یک الگو جهت طراحی و تدوین یک پایان نامه دانشکده هنر و معماری نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

مشخصات محصول:

  • نام محصول:پروژه کامل دانشکده هنر و معماری به همراه (نقشه اتوکدی، رندر، پوستر و رساله)
  • فرمت فایل:(نقشه اتوکدی، رندر، پوستر و رساله)
  • تعداد صفحات:66 صفحه
  • حجم فایل:45 مگابایت  
قیمت قبلی: 140000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پروژه کامل دانشکده هنر و معماری به همراه (نقشه اتوکدی، رندر، پوستر و رساله)،پروژه کامل دانشکده هنر و معماری به همراه (نقشه اتوکدی، رندر، پوستر و رساله)،پروژه کامل دانشکده هنر و معماری به همراه (نقشه اتوکدی، رندر، پوستر و رساله)،پروژه کامل دانشکده هنر و معماری به همراه (نقشه اتوکدی، رندر، پوستر و رساله)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.