پایان نامه معماری مدرسهپروژه معماری مدرسهرساله معماری مدرسه

دانلود مجموعه ۲۰ نمونه نقشه مدرسه (سایت پلان، برش، نما و پرسپکتیو)

دانلود مجموعه ۲۰ نمونه نقشه مدرسه (سایت پلان، برش، نما و پرسپکتیو)

طراحی پلان فضاهای آموزشی مهمی نظیر مدرسه، به سبب اهمیت آنها در آموزش و پرورش کودکان، نیازمند ملاحظات خاصی است که زمان و انرژی بسیاری را می‌طلبد. بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری معماردیلی، به ارائه انواع پلان مدرس نظیر ۲۰ نمونه پلان مدرسه ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در قالب یک فایل اتوکدی می‌پردازیم.

دانلود مجموعه ۲۰ نمونه نقشه مدرسه (سایت پلان، برش، نما و پرسپکتیو)

مدرسه:

دانش آموزان آینده سازان یک کشور هستند و اهمیت آموزش آنها در فضایی امن و سالم برکسی پوشیده نیست؛ اما متاسفانه هنوز شاهد آسیب های جسمی زیادی در فضاهای آموزشی هستیم. مدارس مکان هایی هستند که دانش آموزان قریب به30درصد زمان خود را در آنجا می گذرانند. از این رو می توان اذعان داشت برخورداری از مطلوبیت و رضایت مندی کاربران یکی از شروط مهم فضاهای آموزشی جهت دست یابی به یادگیری بهتر است. آنچه در این تحقیق مورد توجه قرارگرفته بررسی اهمیت، امنیت فیزیکی و شناسایی متغیر های محیطی ایجاد امنیت در فضاهای آموزشی به منظور دست یابی به مطلوبیت بیشتر فضا است.

انواع مدرسه:

تعلیم و تربیت، بخش مهمی از زندگی هر فرد است که تأثیر بسزایی در شکل‌گیری آینده‌ی هر انسان دارد. بنابراین طراحی محیط-های آموزشی امری حیاتی در هر جامعه‌ای می‌باشد. با توجه به اینکه آموزش و پرورش آدمی از کودکی آغاز می‌شود، لذا طراحی فضاهای آموزشی کودکان از اهمیت بسیار زیادی در تمامی جوامع برخوردار است. غریزه‌ی کنجکاوی یکی از ارزشمندترین غرایز انسان است که پیشرفت‌های علمی انسان، به برکت وجود آن بوده است . کنجکاوی به‌ عنوان یک انگیزه حیاتی شناخته شده است که بر رفتار انسان در تمام مراحل زندگی بخصوص در دوران کودکی، تاثیرگذار است .. با توجه به اینکه کنجکاوی یکی از عوامل مؤثر در افزایش خلاقیت، یادگیری و به یادسپاری در کودکان است.

امروزه با رشد روند جهانی تخصص‌گرایی، مدارس نیز دستخوش تغییرات بسیاری شده‌اند که مهم‌ترین بخش آن، طبقه بندی آنها بر اساس معیارهای مختلف است. با این حال دسته‌بندی پایه و عمومی مدارس سراسر جهان، آنها را به سه دسته مدرسه ابتدایی، مدرسه راهنمایی و دبیرستان تقسیم می‌کند. لکن این بین مدارس ابتدایی به سبب اهمیتشان در تربیت کودکان، از اهمیت بیشتری برخوردارند. بنابرین طراحی انواع پلان مدرسه ابتدایی ایرانی و خارجی نظیر پلان مدرسه ۶ کلاسه، نیازمند توجهات بسیاری است تا بتواند نیازهای پرورشی این دانش‌آموران را به خوبی تامین نماید.

اسکرین‌شات نمونه پلان مدرسه ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان:

محتویات مجموعه نمونه پلان مدرسه ابتدایی و دبیرستان:

پلان مدرسه ابتدایی

پلان مدرسه ابتدایی ایرانی

پلان مدرسه ابتدایی خارجی

پلان مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه

پلان مدرسه ابتدایی ۸ کلاسه

پلان مدرسه ابتدایی ۱۲ کلاسه

پلان مدرسه ابتدایی ۱۵ کلاسه

پلان مدرسه ابتدایی ۱۸ کلاسه

پلان مدرسه راهنمایی

پلان دبیرستان

پلان هنرستان

پلان مدرسه ۶ کلاسه

پلان مدرسه ۸ کلاسه

پلان مدرسه ۱۲ کلاسه

پلان مدرسه ۱۵ کلاسه

پلان مدرسه ۱۸ کلاسه

پلان مدرسه مدرن

مجموعه ۲۰ نمونه پلان مدرسه ابتدایی ایرانی و خارجی پیش‌رو، برای نخستین بار و به طور اختصاصی توسط فروشگاه معماری معماردیلی و در قالب فایل اتوکدی تهیه و تدوین شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود فوری مجموعه نمونه پلان مدرسه ابتدایی ایرانی و خارجی پیش‌رو، پلان‌هایی را در دست خواهید داشت که می‌توانند به عنوان پلان اصلی طیف وسیعی از مدارس مورد استفاده قرار بگیرند.

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود مجموعه ۲۰ نمونه نقشه مدرسه (سایت پلان، برش، نما و پرسپکتیو)
  • فرمت فایل:نقشه اتوکد(سایت پلان، برش، نما و پرسپکتیو)
  • حجم فایل:75 مگابایت  

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود مجموعه ۲۰ نمونه نقشه مدرسه (سایت پلان، برش، نما و پرسپکتیو)،دانلود مجموعه ۲۰ نمونه نقشه مدرسه (سایت پلان، برش، نما و پرسپکتیو)،دانلود مجموعه ۲۰ نمونه نقشه مدرسه (سایت پلان، برش، نما و پرسپکتیو)،دانلود مجموعه ۲۰ نمونه نقشه مدرسه (سایت پلان، برش، نما و پرسپکتیو)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.