پایان نامه مجتمع مسکونیپروژه مجتمع مسکونی

پروژه طرح نهایی مجتمع مسکونی به همراه (نقشه اتوکد،‌ 3dmax، رویت، رندر، پوستر و PSD)

پروژه طرح نهایی مجتمع مسکونی (نقشه اتوکد،‌ 3dmax، رویت، رندر، پوستر و PSD)

پروژه کامل مجتمع مسکونی من جمله گزینه‌های متداول به عنوان پروژه طرح ۵ معماری یا طرح نهایی معماری هستند. بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری معماردیلی، به ارائه پروژه طرح نهایی مجتمع مسکونی در قالب فایل اتوکدی، تری دی مکس، رویت، رندر، پوستر و PSD لایه باز می‌پردازیم.

پروژه طرح نهایی مجتمع مسکونی به همراه (نقشه اتوکد،‌ 3dmax، رویت، رندر، پوستر و PSD)

مجتمع مسکونی:

رشد شهرنشینی ، از بین رفتن محله های سنتی و بی توجهی بهتعبیه فضاهای جمعی از فضاهای باز و نیمه باز مجتمع های مسکونی ، همگی از عوامل کاهش سرمایه اجتماعی در سطح محله و مجتمع مسکونی می باشند . سرمایه اجتماعی یکی از اساسی ترین نیازهای انسانی می باشد چرا که رشد و تکامل شخصیتی انسان و نیز احساس آرامش خاطر او به لحاظ برقراری امنیت ، در گروه تعامل و همزیستی با دیگران است و این موضوع انسانها را در جهت ایجاد روابط با دیگران هدایت می نماید . از این رو اهمیت ایجاد فضاهای سرزنده ی اجتماع پذیر در فضای باز مجتمع مسکونی برای ارتقاء سرمایه اجتماعی و گذراندن اوقات فراغت مشخص می گردد.

پروژه طرح نهایی مجتمع مسکونی:

پروژه کامل مجتمع مسکونی انتخاب بسیاری از اساتید به عنوان پروژه معماری دانشجویان این رشته در طرح نهایی معماری و یا طرح ۵ معماری است. در عرصه ی ساختمان سازی، بخش مسکن بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است. با این وجود توجه و دقت لازم در طراحی، در آن صورت نگرفته است. با توجه به گسترش جمعیت شهری و نیاز به مسکن، گرایش به خانه های آپارتمانی و چند طبقه افزایش یافته است. متاسفانه این آپارتمانها یا مجتمع های مسکونی غالبا توسط افراد غیر متخصص و سودجو که هیچگونه شناختی از کیفیت فضاهای زندگی، ارتباط و سیرکولاسیون و هویت معماری ندارند، ساخته شده و در اختیار مردم قرار میگیرد.

توضیحات تکمیلی:

پروژه مجتمع مسکونی پیش‌رو از هشت بلوک تشکیل یافته است وبا توجه به شکل سایت و توجه به عملکردهای مربوطه، بلوک‌ها به صورت خطی در سایت سازماندهی شده‌اند. بلوک‌ها به صورت ۴ طبقه و ۴ واحد در هر طبقه طراحی شده اند و تمامی فضاها با توجه به نحوه جانمایی، از نورگیری مناسبی بهره‌مند شده‌اند. در این پروژه طراحی فضای سبز و دسترسی آنها به خوبی انجام گرفته است به طوری که هرکدام از بلوک‌ها به طور مجزا دارای فضای سبز مختص به خود است که علاوه بر ایجاد چشم انداز مطلوب برای واحدها، موجب افزایش امنیت کاربران نیز شده است.

اسکرین شات پلان پروژه طرح نهایی مجتمع مسکونی:

مدارک فنی و مستندات پروژه مجتمع مسکونی:

فایل اتوکدی (DWG)

فایل تری دی مکس (MAX)

فایل رویت (RVT)

۱۲ رندر باکیفیت (JPG)

پوستر حرفه‌ای (JPG)

فایل PSD لایه باز (قابل ویرایش)

پلان‌های ترسیمی پروژه مجتمع مسکونی:

سایت پلان

پلان پارکینگ

پلان طبقه اول

پلان طبقه دوم

پلان طبقه سوم

پلان طبقه چهارم

نمای شمالی

نمای جنوبی

نمای شرقی

نمای غربی

برش ۱

برش ۲

فضاهای ترسیمی پروژه مجتمع مسکونی:

پارکینگ:

انبار

آسانسور

تیپ طبقات:

ورودی

نشیمن

غذاخوری

خواب اصلی

آشپزخانه

تراس

سرویس بهداشتی

حمام

اتاق خواب

پروژه مجتمع مسکونی برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری معماردیلی و در قالب فایل اتوکدی، تری دی مکس، رویت، رندر، پوستر و PSD لایه باز تهیه و تدوین شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود پروژه کامل مجتمع مسکونی پیش رو یکی از بهترین نمونه‌های پروژه معماری مجتمع مسکونی را در دست خواهید داشت که می‌تواند به عنوان یک پروژه طرح نهایی مجتمع مسکونی خلاقانه نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه طرح نهایی مجتمع مسکونی به همراه (نقشه اتوکد،‌ 3dmax، رویت، رندر، پوستر و PSD)
  • فرمت فایل: (نقشه اتوکد،‌ 3dmax، رویت، رندر، پوستر و PSD)
  • حجم فایل:55 مگابایت  
قیمت قبلی: 240000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پروژه طرح نهایی مجتمع مسکونی به همراه (نقشه اتوکد،‌ 3dmax، رویت، رندر، پوستر و PSD)،پروژه طرح نهایی مجتمع مسکونی به همراه (نقشه اتوکد،‌ 3dmax، رویت، رندر، پوستر و PSD)،پروژه طرح نهایی مجتمع مسکونی به همراه (نقشه اتوکد،‌ 3dmax، رویت، رندر، پوستر و PSD)،پروژه طرح نهایی مجتمع مسکونی به همراه (نقشه اتوکد،‌ 3dmax، رویت، رندر، پوستر و PSD)،پروژه طرح نهایی مجتمع مسکونی به همراه (نقشه اتوکد،‌ 3dmax، رویت، رندر، پوستر و PSD)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.