پایان نامه مجتمع مسکونیپروژه مجتمع مسکونی

پروژه کامل مجتمع مسکونی ۱۳۶ واحدی به همراه (نقشه اتوکد، رویت، رندر، پوستر و PSD)

پروژه کامل مجتمع مسکونی ۱۳۶ واحدی به همراه (نقشه اتوکد، رویت، رندر، پوستر و PSD)

 

پروژه مجتمع مسکونی ۱۳۶ واحدی یکی دیگر از مواردی محسوب می‌شود که توسط اساتید معماری به دانشجویان محول می‌شود. بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری معماردیلی، به ارائه پروژه کامل مجتمع مسکونی ۱۳۶ واحدی در قالب فایل اتوکدی، رویت، رندر، پوستر و PSD لایه باز (قابل ویرایش) می‌پردازیم.

پروژه کامل مجتمع مسکونی ۱۳۶ واحدی به همراه (نقشه اتوکد، رویت، رندر، پوستر و PSD)

مجتمع مسکونی:

مسکن یک مقوله چندبخشی است که دارای مفاهیم کمی و کیفی می باشد. ارزیابی میزان رضایتمندی محیطی، الگوی سکونت و مجتمع های سکونتی، طیف گسترده ای از مؤلفه های اجتماعی، کالبدی، زیست محیطی و … را در بر می گیرد که در مجموع ارزش کیفیت محیط مسکونی و سکونت را نمایان می کند. در نظریات پایه مرتبط، رضایتمندی سکونتی نه تنها به عوامل کالبدی اشاره دارد بلکه متغیرهای دیگری نظیر امنیت، روابط انسانی و اجتماعی، عناصر محیطی و نظایر آن را نیز در بر می گیرد. رضایت از سکونت امری چند بعدی و توجه به عوامل متعدد سازنده کیفیت و رضایتمندی آن در تدوین الگوی ارزیابی ضروری است.

پروژه کامل مجتمع مسکونی ۱۳۶ واحدی:

پروژه مجتمع مسکونی ۱۳۶ واحدی من جمله مواردی است که بین انواع پروژه کامل مجتمع مسکونی، توسط اساتید معماری بر عهده دانشجویان این رشته گذاشته می‌شود. طراحی یک پروژه کامل مجتمع مسکونی ۱۳۶ واحدی در درجه اول نیازمند تدوین یک برنامه فیزیکی مجتمع مسکونی است. مطالعه دقیق استانداردها و ضوابط طراحی مجتمع مسکونی نیز اهمیت بسیاری دارد. از طرفی طراحی یک پروژه معماری مجتمع مسکونی ۱۳۶ واحدی نیازمند بررسی چندین نمونه موردی مجتمع مسکونی خارجی و ایرانی نظیر مجتمع مسکونی آلبیون ریورساید، مجتمع مسکونی هبیتات ۶۷ مونترال، مجتمع مسکونی خیام مشهد، مجتمع مسکونی زیتون اصفهان و یا سایر نمونه‌های مشابه است. لذا امروزه شاهد آنیم که بسیاری از دانشجویان معماری به الگوگیری از یک پروژه مجتمع مسکونی ۱۳۶ واحدی طراحی شده توسط سایر دانشجویان معماری روی آورده‌اند.

توضیحات تکمیلی:

پروژه مجتمع مسکونی ۱۳۶ واحدی در زمینی به مساحت ۱۶۵۰۰ مترمربع و مساحت زیربنای طبقات هربلوک ۴۳۰۰ مترمربع به صورت ۵ طبقه روی همکف به همراه پارکینگ درزیرزمین طراحی شده است. مجتمع دارای ۴ بلوک و هر بلوک دارای ۳۴ واحد است. بلوک‌ها به صورت دوتایی در ضلع شرقی و غربی سایت جانمایی شده‌اند و هرکدام دارای فضای سبز و امکانات مجزا هستند. طراحی پلان‌ها با توجه به ضوابط و اصول معماری انجام شده است به طویکه تمام بلوک‌ها از چشم اندازه مناسب به سایت و نور طبیعی بهره‌مند هستند.

اسکرین شات پلان پروژه کامل مجتمع مسکونی ۱۳۶ واحدی:

مدارک فنی و مستندات پروژه معماری مجتمع مسکونی ۱۳۶ واحدی:

فایل اتوکدی (DWG)

فایل رویت (Revit)

۱۷ رندر باکیفیت (JPG)

پوستر حرفه‌ای (JPG)

فایل PSD لایه باز (قابل ویرایش)

پلان‌های ترسیمی پروژه مجتمع مسکونی ۱۳۶ واحدی:

سایت پلان

پلان مبلمان زیرزمین

پلان مبلمان طبقه همکف

پلان مبلمان تیپ طبقات

پلان مبلمان طبقه آخر

پلان اندازه گذاری طبقه همکف

پلان اندازه گذاری تیپ طبقات

پلان اندازه گذاری طبقه آخر

پلان ستون گذاری

نمای شمالی

نمای جنوبی

نمای شرقی

نمای غربی

برش A-A

برش B-B

فضاهای ترسیمی پروژه مجتمع مسکونی ۱۳۶ واحدی:

طبقه زیرزمین :

پارکینگ

انباری

تاسیسات

سرویس بهداشتی

طبقه همکف :

انباری

سوئیت‌های مسکونی :

آشپز خانه

اتاق خواب

سرویس بهداشتی

نشیمن

تیپ طبقات :

سوئیت‌های مسکونی :

آشپز خانه

اتاق خواب

سرویس بهداشتی

نشیمن

طبقه اخر :

سوئیت‌های مسکونی :

آشپز خانه

اتاق خواب

سرویس بهداشتی

نشیمن

پروژه مجتمع مسکونی ۱۳۶ واحدی برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری معماردیلی و در قالب فایل اتوکدی، رویت، رندر، پوستر و PSD لایه باز (قابل ویرایش) تهیه و تدوین شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود پروژه کامل مجتمع مسکونی ۱۳۶ واحدی پیش رو، یکی از بهترین انواع پروژه معماری مجتمع مسکونی ۱۳۶واحدی را در دست خواهید داشت که می‌تواند به عنوان الگویی جهت طراحی یک پروژه کامل مجتمع مسکونی دیگر نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه کامل مجتمع مسکونی ۱۳۶ واحدی به همراه (نقشه اتوکد، رویت، رندر، پوستر و PSD)
  • فرمت فایل: (نقشه اتوکد، رویت، رندر، پوستر و PSD)
  • حجم فایل:65 مگابایت  
قیمت قبلی: 160000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پروژه کامل مجتمع مسکونی ۱۳۶ واحدی به همراه (نقشه اتوکد، رویت، رندر، پوستر و PSD)،پروژه کامل مجتمع مسکونی ۱۳۶ واحدی به همراه (نقشه اتوکد، رویت، رندر، پوستر و PSD)،پروژه کامل مجتمع مسکونی ۱۳۶ واحدی به همراه (نقشه اتوکد، رویت، رندر، پوستر و PSD)،پروژه کامل مجتمع مسکونی ۱۳۶ واحدی به همراه (نقشه اتوکد، رویت، رندر، پوستر و PSD)،پروژه کامل مجتمع مسکونی ۱۳۶ واحدی به همراه (نقشه اتوکد، رویت، رندر، پوستر و PSD)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.