پایان نامه مجتمع مسکونیپروژه مجتمع مسکونی

پروژه کامل مجتمع مسکونی به همراه (نقشه اتوکدی، 3max، رویت، رندر، پوستر و PSD)

پروژه کامل مجتمع مسکونی به همراه (نقشه اتوکدی، 3max، رویت، رندر، پوستر و PSD)

پروژه کامل مجتمع مسکونی را می‌توان مهم‌ترین موردی دانست که اغلب توسط اساتید به عنوان پروژه طرح ۵ معماری بر عهده دانشجویان این رشته گذاشته می‌شود. بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری معماردیلی، به اراپه پروژه کامل مجتمع مسکونی در قالب  می‌پردازیم.

مجتمع مسکونی:

انسان از نخستین روزهای خلقتش به دنبال سرپناه و محلی امن و آرامش بخش بوده است تا بتواند در آن سکنی گزیند. افزایش ساخت مسکن باعث گردیده که به ابعاد کمی و کالبدی آن توجه زیادی شود، به ابعاد غیرکالبدی آن، کمتر توجه شده و یا به کلی به فراموشی سپرده شده. به طوری که در بسیاری از موارد، در مجتمع های مسکونی بدون توجه به عوامل اجتماعی و فرهنگی و زیست محیطی طراحی و به گونه ای ناسازگار با طبیعت و ساکنین مجتمع ساخته می شوند.بی توجهی به برخی نیازهای روانی انسانی نظیر امنیت روانی، خلوت، حریم انسانی و نیاز به رفتارهای تعامل گرا باعث بوجود آمدن مجموعه های مسکونی موجود شده است که موجب نوعی دلزدگی از زندگی و اجتماع را در افراد بوجود آورده است. با داشتن مسکنی که بتواند به خوبی بین انسان، محیط و اجتماع خودش ارتباط برقرار کند ، آسایش آدمی را فراهم کند و به او مامنی راحت در آغوش طبیعت ببخشد، میتوان انتظار انسانی با سلامت جسمی،روحی و رفتاری بهتری به صورت فردی و اجتماعی را داشت، که این امر رابطه انسان با سکونتگاه و جامعه خود را بهبود بخشیده، منجر به پایداری اجتماعی و همزیسیتی مسالمت آمیز انسان با جامعه خود میشود.

پروژه کامل مجتمع مسکونی:

پروژه کامل مجتمع مسکونی را می‌توان مهم‌ترین موردی دانست که اغلب توسط اساتید به عنوان پروژه طرح ۵ معماری بر عهده دانشجویان این رشته گذاشته می‌شود؛ چراکه توانایی طراحی یک پروژه مجتمع مسکونی استاندارد و مبتنی بر ضوابط طراحی یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های معماری توانمند است. وجود مجتمع های مسکونی این امکان را به مخاطبان میدهد تا از امکانات بیشتر و بهتری مانند فضاهای خدماتی و تفریحی و… بهره گیرند. آسایش در مسکن بیشترین تاثیر را در روحیه فرد دارد چون هر کس در حدود دو سوم هر روزش را در این مکان سپری میکند . طراحی مجتمعی با رویکرد توسعه پایدار، طراحی است مردمی و لذا در این طراحی ، کیفیت فضاهای داخلی ساختمان اهمیت ویژه ای می یابند. بدون تردید کیفیت مطلوب بدون توجه به طبیعت ،نورگیری مناسب فضاها و تهویه مطبوع فراهم نماید.

توضیحات تکمیلی:

پروژه مجتمع مسکونی پیش‌رو از ۹ بلوک تشکیل یافته است که به صورت شعاعی در سایت سازماندهی شده‌اند. پلان‌های مجموعه به صورت مکعب مستطیل‌های تیپ و قرینه طراحی شده اند. در طراحی این پروژه مسکونی، تمامی اصول مربوط به عملکرد و بحث زیبایی شناسی به خوبی در طرح اعمال شده است. نمای ساختمان‌ها نیز از ترکیب بتن و سنگ به وجود آمده به طوریکه در کنار پنجره‌های افقی سرتاسری، ترکیب و هماهنگی زیبایی ایجاد کرده است. در طراحی سایت مجموعه، با توجه به قرارگیری خیابان های اصلی در اضلاع شمالی و جنوبی، ورودی اصلی مجموعه در ضلع شمالی پیش بینی شده است. طراحی فضای سبز نیز با توجه به نحوه قرارگیری بلوک‌ها به صورت شعاعی شکل گرفته و نقطه عطف آن بخش مرکزی است که فضای اجتماع پذیری را برای ساکنین فراهم آورده است.

اسکرین شات پلان پروژه کامل مجتمع مسکونی:

مدارک فنی و مستندات پروژه معماری مجتمع مسکونی:

فایل اتوکدی (DWG)

فایل تری دی مکس (۳Ds Max)

فایل رویت (RVT)

۱۴ رندر حرفه‌ای (JPG)

پوستر باکیفیت (JPG)

فایل PSD لایه باز (قابل ویرایش)

پلان‌‌‌های ترسیمی پروژه مجتمع مسکونی:

روند طراحی

سایت پلان

پلان طبقه همکف – پارکینگ

پلان تیپ طبقات

برش

نما

پلان شیب‌بندی پشت بام

نمای سایت

پلان فونداسیون

پلان تیرریزی سقف

پلان ستون‌گذاری

بزرگنمایی سرویس

بزرگنمایی حمام

بزرگ نمایی آشپزخانه

جزئیات فونداسیون

جزئیات اتصال تیرچه

جزئیات دال بتنی

جزئیات میلگرد تیرچه

جزئیات اجرایی ستون‌ها

دیتیل طراحی پله

مقطع تیرهای سقف

مقطع ستون‌ها

جزئیات چاله آسانسور

جزئیات کلاف عرضی

مقطع تیرچه دوبل

نحوه اتصال دال به تیر

دیتیل اجرایی دوبل در انتهای تیر کنسول

دیتیل کف سازی سقف

فضاهای ترسیمی پروژه مجتمع مسکونی:

پلان طبقات

اتاق

آسانسور

انبار

حمام

خواب

رخشورخانه

سرویس

فضای خصوصی

پذیرایی

پروژه مجتمع مسکونی برای نخستین بار و به طور اختصاصی،‌ توسط فروشگاه معماری معماردیلی و در قالب فایل اتوکدی،‌ تری دی مکس، رویت، رندر، پوستر و PSD لایه‌باز تهیه و تدوین شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود پروژه کامل مجتمع مسکونی پیش رو، یکی از بهترین نمونه‌های پروژه معماری مجتمع مسکونی را در دست داشت که می‌تواند به عنوان یک الگو جهت طراحی یک پلان مجتمع مسکونی دیگر نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه کامل مجتمع مسکونی به همراه (نقشه اتوکدی، 3max، رویت، رندر، پوستر و PSD)
  • فرمت فایل: (نقشه اتوکدی، 3max، رویت، رندر، پوستر و PSD)
  • حجم فایل:55 مگابایت  
قیمت قبلی: 180000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پروژه کامل مجتمع مسکونی به همراه (نقشه اتوکدی، 3max، رویت، رندر، پوستر و PSD)،پروژه کامل مجتمع مسکونی به همراه (نقشه اتوکدی، 3max، رویت، رندر، پوستر و PSD)،پروژه کامل مجتمع مسکونی به همراه (نقشه اتوکدی، 3max، رویت، رندر، پوستر و PSD)،پروژه کامل مجتمع مسکونی به همراه (نقشه اتوکدی، 3max، رویت، رندر، پوستر و PSD)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.