پروژه معماری مدرسهپایان نامه معماری مدرسه

پروژه کامل مدرسه ابتدایی ۱۰ کلاسه (نقشه اتوکد، 3dmax، رویت، رندر، پوستر و PSD)

پروژه کامل مدرسه ابتدایی ۱۰ کلاسه (نقشه اتوکد، 3dmax، رویت، رندر، پوستر و PSD)

پروژه مدرسه ابتدایی ۱۰ کلاسه یکی دیگر از مواردی است که در معمولا طرح ۲ معماری از به دانشجویان رشته معماری تکلیف می‌شود. بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری معماردیلی، به ارائه پروژه کامل مدرسه ابتدایی ۱۰ کلاسه در قالب فایل اتوکدی، تری دی مکس، رویت، رندر،‌ پوستر و PSD لایه باز می‌پردازیم.

پروژه کامل مدرسه ابتدایی ۱۰ کلاسه (نقشه اتوکد، 3dmax، رویت، رندر، پوستر و PSD)

در طراحی و ساخت مدارس، کم توجهی به عرصه‌های جدید از زندگی، برای حل مسائل و هیجانات پیش رو، موجب ناسازگاریِ کالبد معماری با نیاز یادگیری مهارت‌های کنترل احساسات و هیجانات در دنیای سراسر فناوری شده است. این مدارس، به فرآیند شناختی، علوم رفتاری و بهره‌های هوشی مختلف افراد توجهی نداشته و طراحی محیط کالبدی مدارس، فضاهای مناسبی برای پرورش توانایی‌های خاص به‌منظور ایجاد آمادگی مقابله با شرایط متغیر زندگی در دانش‌آموزان فراهم نمی‌آورد. تقویت و آموزش و توجه به فرآیند شناختی در آن‌ها می‌تواند منجر به منافع بسیار فردی، اجتماعی و اقتصادی در هر جامعه باشد. ویژگی‌های شناختی دانش‌آموزان و انتخاب شیوه‌های یادگیری به میزان زیادی وابسته به هوش افراد است.

پروژه کامل مدرسه ابتدایی ۱۰ کلاسه:

در سال های اخیر روانشناسان به تاثیرات قابل توجه محیط به ویژه فضاهای معماری در بهبود و افزایش قابلیت های ذهنی و اجتماعی کودکان پی برده اند و این وظیفه ی طراحان است که در فرآیند طراحی فضاهای مربوط به کودکان، همواره این تاثیر را مد نظر داشته باشند در پژوهش حاضر با استفاده از منابع کتابخانه ای به جمع آوری اطلاعات پرداخته شده است.

پروژه مدرسه ابتدایی ۱۰ کلاسه یکی دیگر از مواردی است که در معمولا طرح ۲ معماری از به دانشجویان رشته معماری تکلیف می‌شود؛ زیرا پروژه کامل مدرسه ابتدایی ۱۰ کلاسه علیرغم وسعت خود،‌ یک پروژه معماری ساده به شمار می‌رود. با این حال طراحی یک پروژه مدرسه ابتدایی طرح ۲ معماری نیز طبیعتا نیازمند صرف زمان کافی به منظور مطالعه و در نهایت طراحی است. لذا همچنان بسیاری از دانشجویان معماری ترجیح می‌دهند از یک پروژه کامل مدرسه ابتدایی ۱۰ کلاسه طراحی شده توسط سایرین الگوگیری کنند که سبب تسهیل فرایند طراحی یک پروژه مدرسه ابتدایی ۱۰ کلاسه می‌شود.

توضیحات تکمیلی:

پروژه مدرسه ابتدایی با توجه به عملکردفضایی و تعداد کلاس‌ها از ترکیب دو مکعب مستطیل با شکست‌هایی در قسمت ورودی ساختمان ایجاد شده است. در طراحی این مدرسه با توجه به سن و خصوصیات روانشناختی دانش آموزان از ترکیب رنگ‌های مختلف در نمای ساختمان در راستای افزایش جذابیت بصری استفاده گردیده است. بخش‌های مختلف مدرسه نظیر اداری، بوفه، سرویس بهداشتی جهت دسترسی آسان در طبقه اول سازماندهی شده‌اند و کلاس‌های درس نیز در طبقه اول و دوم با بهره‌گیری از نور طبیعی در جهت شمال و جنوب واقع شده‌اند.

اسکرین شات پلان پروژه کامل مدرسه ابتدایی ۱۰ کلاسه:

مدارک فنی و مستندات پروژه معماری مدرسه ابتدایی ۱۰ کلاسه:

فایل اتوکدی

فایل تری دی مکس

فایل رویت

۲۳ رندر باکیفیت

پوستر حرفه‌ای

فایل PSD لایه باز

پلان‌های ترسیمی پروژه مدرسه ابتدایی ۱۰ کلاسه:

سایت پلان

پلان طبقه اول

پلان طبقه دوم

نمای شمالی

نمای جنوبی

نمای شرقی

نمای غربی

برش A-A

برش B-B

برش C-C

برش D-D

فضاهای ترسیمی پروژه مدرسه ابتدایی ۱۰ کلاسه:

طبقه اول :

انبار

کلاس

اتاق بهداشت

امور دفتری

بوفه

نماز خانه

آبدار خانه

نشیمن بوفه

سرویس بهداشتی

انبار وسایل ورزشی

رختکن

آبخوری

اتاق مربی ورزشی

لابی استراحت معلمان

اتاق ناظم مدرسه

سالن ورزش

طبقه دوم:

کلاس

سمعی بصری

آزمایشگاه

اتاق فعالیت های پرورشی

بایگانی

سرویس بهداشتی

معاونت

مدیر

کتابخانه

پروژه مدرسه ابتدایی ۱۰ کلاسه برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری معماردیلی و در قالبفایل اتوکدی، تری دی مکس، رویت، رندر،‌ پوستر و PSD لایه باز تهیه و تدوین شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود پروژه کامل مدرسه ابتدایی ۱۰ کلاسه پیش رو یکی از بهترین نمونه‌های پروژه معماری مدرسه ابتدایی ۱۰ کلاسه را در دست خواهید داشت که می‌تواند نقش یک الگو و منبع الهام را نیز داشته باشد.

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه کامل مدرسه ابتدایی ۱۰ کلاسه (نقشه اتوکد، 3dmax، رویت، رندر، پوستر و PSD)
  • فرمت فایل:(نقشه اتوکدی، رویت، رندر، پوستر و PSD)
  • حجم فایل:65 مگابایت  
قیمت قبلی: 160000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پروژه کامل مدرسه ابتدایی ۱۰ کلاسه (نقشه اتوکد، 3dmax، رویت، رندر، پوستر و PSD)،پروژه کامل مدرسه ابتدایی ۱۰ کلاسه (نقشه اتوکد، 3dmax، رویت، رندر، پوستر و PSD)،پروژه کامل مدرسه ابتدایی ۱۰ کلاسه (نقشه اتوکد، 3dmax، رویت، رندر، پوستر و PSD)،پروژه کامل مدرسه ابتدایی ۱۰ کلاسه (نقشه اتوکد، 3dmax، رویت، رندر، پوستر و PSD)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.