پایان نامه معماری مدرسهپروژه معماری مدرسه

پروژه کامل مدرسه سنتی به همراه (نقشه اتوکدی، رویت، رندر، پوستر و PSD)

پروژه کامل مدرسه سنتی به همراه (نقشه اتوکدی، رویت، رندر، پوستر و PSD)

 

پروژه مدرسه سنتی یکی دیگر از مواردی است که در مقوله اماکن آموزشی توسط دانشجویان این رشته طراحی می‌گردد. بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری معماردیلی، به ارائه پروژه کامل مدرسه سنتی در قالب فایل اتوکدی، رویت،‌ رندر، پوستر و PSD لایه باز (قابل ویرایش) می‌پردازیم.

پروژه کامل مدرسه سنتی به همراه (نقشه اتوکدی، رویت، رندر، پوستر و PSD)

مدرسه سنتی:

معماری مدرسه نیز دراین میان به عنوان یک عامل زنده و پویا درکیفیت فعالیتهای آموزشی وتربیتی دانش آموزان ایفای نقش می کند.هر چند وجود فضای آموزشی شرط لازم در امر یادگیری است اما به تنهایی کافی نیست و پرداختن به بعد کیفی فضاهای آموزشی ، از آن جهت که مدرسه یکی از محیط های تاثیرگذار بر رشد شخصیت در طول سالهای زندگی است حائز اهمیت است. وجود حس تعلق به فضا از معیار های کیفی مهم در طراحی فضا ست و به نوعی ضامن پایداری فضا است. در طراحی مدارس نیز ایجاد فضا هایی که دانش آموزان بتوانند حس تعلق را در آن ایجاد کنند از اهمیت خاصی بر خوردار است.

پروژه کامل مدرسه سنتی:

در زندگی مدرن امروزی، این یک حقیقت شناخته شده است که انسان ها بیشتر زمان خود را در محیط های مصنوعی و ساخته دست بشر می گذرانند. انسان ها در خانه زندگی کرده، در مدارس یاد می گیرند، در ادارات کار می کنند، با وسایل نقلیه حرکت کرده و به طور مداوم با محیط کالبدی در ارتباط هستند. محیط های فیزیکی اطراف انسان نقش مهمی در معنادهی و سازمان بخشی به زندگی او بازی می کنند. محیط کالبدی با عناصر تشکیل دهنده خود مانند رنگ، بافت، سایه روشن، نور، صدا، فرم و … بر جسم و روان انسان تاثیرگذار است. در این میان فضاهای آموزشی مدارس اهمیت بسیار زیادی می باید. مدرسه مهمترین مکانی است که می‌توانیم در آن اصول انسانی را به فرزندان خود بیاموزیم. در چنین موقعیتی مدرسه می‌تواند در همه لحظه‌های زندگی افراد تاثیر بگذارد.

توضیحات تکمیلی:

پروژه مدرسه سنتی در زمینی به مساحت تقریبی ۴۷۰۰ متر مربع و مساحت زیربنای طبقات ۲۰۰۰ مترمربع در یک طبقه روی همکف طراحی شده است. فرم بنا به صورت مرکزی برگرفته از بنای مدارس سنتی شکل گرفته است. ساختمان مدرسه دارای ۱۲ کلاس در طبقه همکف و بخش اداری در طبقه اول است که در اضلاع شرقی و غربی قرارگرفته‌اند. فضای مرکزی حیاط توسط گیاهان و آبنما به زیبایی پوشش داده شده است و چشم انداز مطلوبی را برای فضاها ایجاد کرده است.

اسکرین شات پلان پروژه کامل مدرسه سنتی:

مدارک فنی و مستندات پروژه معماری مدرسه سنتی:

فایل اتوکدی (DWG)

فایل رویت (RVT)

۱۳ رندر باکیفیت (JPG)

پوستر حرفه‌ای (JPG)

فایل PSD لایه باز (قابل ویرایش)

پلان‌های ترسیمی پروژه مدرسه سنتی:

سایت پلان

پلان طبقه اول

پلان طبقه دوم

نمای شمالی

نمای جنوبی

نمای شرقی

نمای غربی

برش A-A

برش B-B

برش C-C

فضاهای ترسیمی پروژه مدرسه سنتی:

طبقه اول :

آمفی تئاتر

سالن ورزشی

کلاس گفتمان آزاد

کلاس دروس عملی

کلاس

سرویس بهداشتی

اتاق معاونت

اتاق معلم پرورشی

اتاق مشاور

اتاق دیدار اولیا و مربیان

نماز خانه

بوفه

اتاق استراحت کارکنان

طبقه دوم :

بایگانی

اتاق امور مالی

اتاق بهداشت

انبار

آزمایشگاه

اتاق جلسه

اتاق شورای دانش آموزی

معاونت پژوهشی- فرهنگی

اتاق کامپیوتر

کلاس سمعی- بصری

اتاق مربی ورزش

اتاق بسیج

مسئول آزمایشگاه

مدیریت

اتاق اولیاء

اتاق معلمان

سلف دانش آموزان

کتابخانه

کلاس دروس عملی

پروژه مدرسه سنتی برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری معماردیلی و در قالب فایل اتوکدی، رویت،‌ رندر، پوستر و PSD لایه باز (قابل ویرایش) تهیه و تدوین شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود پروژه کامل مدرسه سنتی زیر، یکی از بهترین انواع پروژه معماری مدرسه سنتی را در دست خواهید داشت که می‌تواند به عنوان منبعی جهت طراحی یک پروژه کامل مدرسه سنتی جدید نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه کامل مدرسه سنتی به همراه (نقشه اتوکدی، رویت، رندر، پوستر و PSD)
  • فرمت فایل:(نقشه اتوکدی، رویت، رندر، پوستر و PSD)
  • حجم فایل:65 مگابایت  
قیمت قبلی: 240000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پروژه کامل مدرسه سنتی به همراه (نقشه اتوکدی، رویت، رندر، پوستر و PSD)،پروژه کامل مدرسه سنتی به همراه (نقشه اتوکدی، رویت، رندر، پوستر و PSD)،پروژه کامل مدرسه سنتی به همراه (نقشه اتوکدی، رویت، رندر، پوستر و PSD)،پروژه کامل مدرسه سنتی به همراه (نقشه اتوکدی، رویت، رندر، پوستر و PSD)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.