پایان نامه مجتمع مسکونیپروژه مجتمع مسکونی

پروژه کامل مجتمع مسکونی ۱۱۲ واحدی به همراه (نقشه اتوکد، رویت، رندر، پوستر و PSD)

پروژه کامل مجتمع مسکونی ۱۱۲ واحدی به همراه (نقشه اتوکد، رویت، رندر، پوستر و PSD)

پروژه کامل مجتمع مسکونی ۱۱۲ واحدی من جمله مواردی است که توسط برخی از اساتید از دانشجویان این رشته درخواست می‌شود. بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری معماردیلی، به ارائه پروژه کامل مجتمع مسکونی ۱۱۲ واحدی در قالب فایل اتوکدی، رویت، رندر، پوستر و PSD لایه باز (قابل ویرایش) می‌پردازیم.

مجتمع مسکونی ۱۱۲ واحدی:

امروزه شاهد ساخت و ساز سریع مجتمع‌های مسکونی در سطح شهرها می‌باشیم. این مجتمع ها بواسطه اینکه سکونتی جمعی را در خود جای می‌دهند می‌توانند محمل تعاملات میان ساکنین خود باشند. مجاورت می تواند شروع یک رابطه اجتماعی باشد، اما شرط کافی آن نیست. سوال اصلی این تحقیق این بوده است که چه عواملی نقش تعیین کننده ای در تعاملات اجتماعی ساکنین مجموعه های مسکونی ایفا می‌کند. و به عبارتی تعاملات اجتماعی در مجموعه های مسکونی، در مقام یک فاکتور وابسته از چه عوامل و فاکتورهایی تاثیر می پذیرد.

پروژه کامل مجتمع مسکونی ۱۱۲ واحدی:

مسکن به عنوان یکی از پدیده ها واقعی، از نخستین مسایلی است که بشر همواره با آن دست به گریبان بوده و همواره برای دگرگونی و یافتن پاسخی مناسب، معقول و اندیشیده شده برای آن است.این رساله تحت عنوان ” مجتمع مسکونی اعضا سازمان نظام مهندسی اردبیل ” درصدد تلاش برای شناخت اهداف و ابعاد مختلف مسکن و ارائه راهکارهای متناسب با آن می باشد.غارها، خانه های گلی، سنگی، چوبی، آجری، شیشه ای، بتنی و فلزی مسکن انسان در طول چندهزار سال حیات او بر زمین بوده است.مسکن مهم ترین تأمین کننده تمدن و خانه بهترین نگهداری فرهنگ اجتماعی جامعه است. مسکن یکی از فاکتورهای اساسی تعادل و پاپرجایی اجتماع انسانی می باشد. مسکن حافظ کیان خانواده و روابط بین اعضای آن است . داشتن مسکن مناسب مانند سایر نیازهای بشری از حقوق اولیه انسان هاست و در قانون اساسی ( اصل سی و یکم ) بر این نکته تأکید شده است. فقدان مسکن و کیفیت نامناسب آن با افزایش میزان بزه کاری، طلاق و از هم گسیختگی های اجتماعی ارتباط مستقیم و تنگانگی دارد و به عنون یک عامل بازدارنده در رشد و اعتدال اجتماعی، فرهنگی و روانی به شمار می رود . همچنین نداشتن مسکن موجب پیدایش پدیده های نابهنجار اجتماعی از قبیل خیابان خوابی، آلونک نشینی و زاغه نشینی می شود که این چنین زیستنی ساختار شخصیتی نابهنجاری به افراد می بخشد.

توضیحات تکمیلی:

پروژه مجتمع مسکونی ۱۱۲ واحدی پیش‌رو در زمینی به مساحت تقریبی ۴۰۰۰۰ مترمربع و مساحت زیربنای طبقات ۱۶۰۰۰ مترمربع در هر بلوک طراحی شده است. مجتمع مسکونی دارای دو بلوک تیپ به صورت چهارطبقه روی همکف است. فرم بلوک‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که با قرارگیری در کنار یکدیگر یک مکعب توخالی را به وجود می آورند که به عنوان حیاط مرکزی مورد استفاده ساکنین قرار می‌گیرد. فضای مرکزی که نقطه عطف مجتمع مسکونی است از قسمت شرقی – غربی دارای ورودی طراحی شده به همراه سردر است که دسترسی به فضای اطراف سایت را برای افراد میسرمی‌سازد. تمامی واحدهای این مجتمع به خوبی در پلان جانمایی شده و از چشم انداز و نور مطلوب بهره مند می‌شوند.

اسکرین شات پلان پروژه کامل مجتمع مسکونی ۱۱۲ واحدی:

مدارک فنی و مستندات پروژه معماری مجتمع مسکونی ۱۱۲ واحدی:

پلان اتوکدی (Autocad)

فایل رویت (Revit)

۱۵ رندر باکیفیت (JPG)

پوستر حرفه‌ای (JPG)

فایل PSD لایه باز (قابل ویرایش)

پلان‌های ترسیمی پروژه مجتمع مسکونی ۱۱۲ واحدی:

سایت پلان

پلان طبقه همکف

پلان تیپ طبقات

نمای شمالی

نمای جنوبی

نمای شرقی

نمای غربی

برش۱

برش۲

فضاهای ترسیمی پروژه مجتمع مسکونی ۱۱۲ واحدی:

طبقه همکف:

لابی

سالن اجتماعات

خشک‌شویی

اتاق بازی بچه‌ها

اتاق ورزش

کافی نت

هایپرمارکت

اتاق بیلیارد

کافی شاپ

اطلاعات

طبقه ۲،۱، ۳، ۴، ۵:

نشیمن

آشپزخانه

اتاق خواب والدین

اتاق خواب کودک

حمام

سرویس بهداشتی

تراس

پروژه مجتمع مسکونی ۱۱۲ واحدی برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری معماردیلی و در قالب فایل اتوکدی، رویت، رندر، پوستر و PSD لایه باز (قابل ویرایش) طراحی شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود پروژه کامل مجتمع مسکونی ۱۱۲ واحدی زیر، یکی از بهترین انواع پروژه مجتمع مسکونی را در دست خواهید داشت که می‌تواند به منظور طراحی یک پروژه طرح ۵ مجتمع مسکونی نیز مورد استفاده و الگو برداری قرار بگیرد.

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه کامل مجتمع مسکونی ۱۱۲ واحدی به همراه (نقشه اتوکد، رویت، رندر، پوستر و PSD)
  • فرمت فایل: (نقشه اتوکد، رویت، رندر، پوستر و PSD)
  • حجم فایل:75 مگابایت  
قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پروژه کامل مجتمع مسکونی ۱۱۲ واحدی به همراه (نقشه اتوکد، رویت، رندر، پوستر و PSD)،پروژه کامل مجتمع مسکونی ۱۱۲ واحدی به همراه (نقشه اتوکد، رویت، رندر، پوستر و PSD)،پروژه کامل مجتمع مسکونی ۱۱۲ واحدی به همراه (نقشه اتوکد، رویت، رندر، پوستر و PSD)،پروژه کامل مجتمع مسکونی ۱۱۲ واحدی به همراه (نقشه اتوکد، رویت، رندر، پوستر و PSD)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.